Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанкеєва, О. М.-
dc.contributor.authorДанкеева, О. Н.-
dc.contributor.authorDankeieva, О. N.-
dc.date.accessioned2018-11-26T13:23:45Z-
dc.date.available2018-11-26T13:23:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДанкеєва, О. М. Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту. / О. М. Данкеєва //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 73 - 77uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1003-
dc.description.abstractUA :У статті узагальнено основні спрямованості цілей комплексу мерчандайзингу на роздрібних торговельних підприємствах. Обґрунтовано необхідність визначення стратегічної спрямованості мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту роздрібних торговельних підприємств. Розроблено систему тактичних цілей комплексу мерчандайзингу, визначено основні заходи щодо виконання стратегії та наведено ефект від застосування заходів.uk
dc.description.abstractRU : В статье обобщены основные направленности целей мерчандайзинга на розничном торговом предприятии. Обоснована необходимость определения стратегической направленности мерчандайзинга в системе маркетингового менеджмента розничного торгового предприятия. Разработана система тактических целей мерчандайзинга, определены основные приемы выполнения стратегии и приведен эффект от применения мер.uk
dc.description.abstractEN : In article the main orientations of the purposes of merchandising at retail trade enterprise are generalized. Need in defined strategic orientation of merchandising in the system of marketing management of retail trade enterprise is proved. The system of tactical targets of merchandising is developed, the main methods of performance of strategy are defined and the effect of application of receptions is given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectкомплекс мерчандайзингуuk
dc.subjectроздрібне торговельне підприємствоuk
dc.subjectстратегічна спрямованістьuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectціліuk
dc.subjectмаркетинговый менеджментuk
dc.subjectкомплекс мерчандайзингаuk
dc.subjectрозничное торговое предприятиеuk
dc.subjectстратегическая направленностьuk
dc.subjectпотребителиuk
dc.subjectцелиuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectmerchandising complexuk
dc.subjectretail trade enterpriseuk
dc.subjectstrategic orientationuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectpurposesuk
dc.titleСпрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту.uk
dc.title.alternativeНаправленность деятельности комплекса мерчандайзинга в системе маркетингового менеджментаuk
dc.title.alternativeOrientation of activity of the complex of merchandising in the system of marketing management.uk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf605.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.