Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПушкарьов, М. О.-
dc.contributor.authorПушкарев, Н. А.-
dc.contributor.authorPushkarov, M. O.-
dc.contributor.authorЧабанова, Є. І.-
dc.contributor.authorЧабанова, Е. И.-
dc.contributor.authorChabanova, E. I.-
dc.contributor.authorЛободзинська, Т. П.-
dc.date.accessioned2018-11-28T08:35:16Z-
dc.date.available2018-11-28T08:35:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПушкарьов, М. О. Брендинг: стан і перспективи розвитку в Україні. / М. О. Пушкарьов, Є. І.Чабанова, Т. П. Лободзинська //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 108 - 111uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1010-
dc.description.abstractUA : У статті висвітлено поняття брендингу як сучасного інструменту ефективного маркетингу та методу впливу на лояльність споживачів. Проаналізований його стан в Україні, визначені найбільш успішні бренди та розглянуті варіанти формування свого бренда. Виявлені проблеми та шляхи їх подолання запропоновані як висновки та матеріал до подальшого дослідження.uk
dc.description.abstractRU : В статье освещено понятие брендинга как современного инструмента эффективного маркетинга и метода воздействия на лояльность потребителей. Проанализировано его состояние в Украине, определены наиболее успешные бренды и рассмотрены варианты формирования своего бренда. Выявленные проблемы и пути их преодоления предложены как выводы и материал для дальнейшего исследования.uk
dc.description.abstractEN : The article describes the concept of branding as a modern tool of effective marketing and a methodology of influence on consumer loyalty. Branding status in Ukraine has been analyzed, the most successful brands and the variants of forming of his brand have been considered. Identified problems and ways to overcome them are proposed as conclusions and material for further research.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінструментuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectперспективиuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectинструментuk
dc.subjectразвитиеuk
dc.subjectанализuk
dc.subjectперспективыuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecttooluk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectoutlookuk
dc.titleБрендинг: стан і перспективи розвитку в Україні.uk
dc.title.alternativeБрендинг: состояние и перспективы развития в Украине.uk
dc.title.alternativeBranding: the state and development outlook in Ukraineuk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf250.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.