Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлішина, Н. М.-
dc.contributor.authorПавлишина, Н. М.-
dc.contributor.authorPavlishina, N. M.-
dc.contributor.authorРясна, Г. В.-
dc.contributor.authorРясная, Г. В.-
dc.contributor.authorRyasna, G. V.-
dc.date.accessioned2018-11-30T11:45:57Z-
dc.date.available2018-11-30T11:45:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПавлішина, Н. М. Маркетингова стратегія: сутність та методика формування. / Н. М. Павлішина, Г. В. Рясна //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 126 - 130uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1014-
dc.description.abstractUA : У статті розглянуто різні підходи до трактування поняття «маркетингова стратегія». На основі узагальнення розглянутих підходів відзначено основні риси, які їй притаманні. Розглянуто ключові етапи процесу розроблення маркетингової стратегії підприємства та розкрито їх зміст. Запропоновано розширення систематизації наявних методів формування стратегій маркетингу.uk
dc.description.abstractRU :В статье рассмотрены различные подходы к трактовке понятия «маркетинговая стратегия». На основе обобщения рассмотренных подходов отмечены основные черты, которые ей присущи. Рассмотрены ключевые этапы процесса разработки маркетинговой стратегии предприятия и раскрыто их содержание. Предложено расширение систематизации существующих методов формирования стратегий маркетинга.uk
dc.description.abstractEN :The article deals with different approaches to the interpretation of the concept of «marketing strategy». On the basis of the generalization of the considered approaches, the main features, which are inherent to it, are noted. The key stages of the process of development of the marketing strategy of the enterprise are considered and their content is disclosed. The proposed expansion of systematization of existing methods of marketing strategy formation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectціліuk
dc.subjectметодика формуванняuk
dc.subjectпроцесuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectцелиuk
dc.subjectметодика формированияuk
dc.subjectпроцессuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectgoalsuk
dc.subjectmethodology of formationuk
dc.subjectprocessuk
dc.titleМаркетингова стратегія: сутність та методика формування.uk
dc.title.alternativeМаркетинговая стратегия: сущность и методика формирования.uk
dc.title.alternativeMarketing strategy: the essence and methodology of formation.uk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf358.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.