Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідлісна, О. В.-
dc.contributor.authorПидлисная, О. В.-
dc.contributor.authorPidlisna, O. V.-
dc.date.accessioned2018-11-30T11:52:09Z-
dc.date.available2018-11-30T11:52:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПідлісна, О. В. Маркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму. / О. В. Підлісна //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6-2 (12). - C. 7 - 12uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1015-
dc.description.abstractUA : У статті висвітлено методичне забезпечення туристичних підприємств і визначено показники рентабельності рекламованих послуг. Було використано економетричні моделі для оцінки економічної ефективності рекламної кампанії. На основі даних туристичних підприємств встановлено залежність обсягу збуту продукції від величини рекламних витрат туристичних підприємств відповідно до рівня їхньої діяльності на ринку. Проведено кореляційно-регресивний аналіз доходу від реалізації продукції туристичних послуг.uk
dc.description.abstractRU : В статье освещено методическое обеспечение туристических предприятий, определены показатели рентабельности рекламируемых услуг. Была использована модель для оценки экономической эффективности рекламной кампании. На основании данных туристических предприятий выявлена зависимость объема сбыта продукции от величины рекламных затрат туристических предприятий в зависимости от уровня их деятельности на рынке. Проведен корреляционно-регрессивный анализ дохода от реализации продукции туристических услуг.uk
dc.description.abstractEN :The methodological support of tourist enterprises was measured in the article. The model for value of economical efficiency of advertizing company was used. The numbers of service return which are advertised was determined. On the base of tourist enterprises data, the volume of production depends on cost value of tourist enterprises according to their activity on the market was found out. Correlation and regression analyses of tourist service proceeds for advertising were realized.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectдослідження ефективностіuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectпідприємства сфери туризмуuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectисследования эффективностиuk
dc.subjectрекламная кампанияuk
dc.subjectпредприятия сферы туризмаuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectefficiency researchuk
dc.subjectadvertising companyuk
dc.subjecttourist enterpriseuk
dc.titleМаркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму.uk
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования эффективности рекламных кампаний предприятий сферы туризма.uk
dc.title.alternativeMarketing research of advertising company’s efficiency of tourist enterprises.uk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf424.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.