Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачан, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-01-09T09:01:41Z-
dc.date.available2023-01-09T09:01:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10222-
dc.descriptionКачан Н. В. Формування гендерної культури студентів технічних спеціальностей : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 83 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 83 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета дослідження: науково обґрунтувати та виявити педагогічні умови формування ґендерної культури студентів технічних спеціальностей. Об’єкт дослідження: теорія та практика формування ґендерної культури студентів технічних спеціальностей закладу вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови формування ґендерної культури студентів технічних спеціальностей. У роботі розкрито сутність і зміст ґендерної культури студентів технічних спеціальностей; проаналізовано завдання формування ґендерної культури студентів в перспективі міжнародних та вітчизняних правових документів; вивчено український та зарубіжний досвід формування ґендерної культури студентів засобами ґендерної освіти; визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування ґендерної культури студентів технічних спеціальностей; розроблено та експериментально перевірено програму формування ґендерної культури студентів технічних спеціальностей. Практичне значення дослідження полягає у впровадженні педагогічних умов формування ґендерної культури студентів технічних спеціальностей; розробленні спецкурсу «Гендерна культура».uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 83 pages of printed text, contains 5 tables, 2 figures. The list of references includes 57 sources, 7 of them in foreign language. The purpose of the research is to scientifically substantiate and reveal the pedagogical conditions for the formation of gender culture of students of technical specialties. The object of the study is the theory and practice of the formation of gender culture of students of technical specialties of a higher education institution. The subject of the research is the pedagogical conditions for the formation of gender culture of students of technical specialties. The work reveals the essence and content of the gender culture of students of technical specialties; the task of forming the gender culture of students in the perspective of international and domestic legal documents is analyzed; the Ukrainian and foreign experience of forming the gender culture of students by means of gender education was studied; the pedagogical conditions for the formation of gender culture of students of technical specialties are defined and substantiated; the program for the formation of gender culture of students of technical specialties was developed and experimentally tested. The practical significance of the research lies in the implementation of pedagogical conditions for the formation of gender culture of students of technical specialties; development of the special course "Gender Culture".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectстатьuk
dc.subjectґендерuk
dc.subjectґендерна культураuk
dc.subjectґендерні роліuk
dc.subjectґендерна ідентичністьuk
dc.subjectґендерне вихованняuk
dc.subjectґендерна чутливістьuk
dc.subjectsocializationuk
dc.subjectsexuk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectgender cultureuk
dc.subjectgender rolesuk
dc.subjectgender identityuk
dc.subjectgender educationuk
dc.subjectgender sensitivityuk
dc.titleФормування гендерної культури студентів технічних спеціальностейuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kachan.pdfМагістерська робота790.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.