Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолинюк, Юлія Едуардівна-
dc.date.accessioned2023-01-09T09:03:45Z-
dc.date.available2023-01-09T09:03:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10223-
dc.descriptionКолинюк Ю. Е. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 1 рисунок. Перелік посилань включає 52 джерела. Мета дослідження: дослідити та науково обґрунтувати застосування проектних форм й методів навчання у підготовці студентів-філологів при вивченні англійської мови професійного спрямування. Об’єкт дослідження: процес застосування інтерактивних технологій при підготовці студентів-філологів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: проектна технологія, як один із засобів підготовки студентів-філологів. У роботі проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку інтерактивних технологій в педагогічній теорії та практиці; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологів; розроблено методику впровадження методу проектів в процес навчання студентів-філологів; перевірено ефективність застосування проектної технології навчання у процесі підготовки студентів-філологів. Практичне значення дослідження полягає в розробці системи занять з англійської мови з використанням інтерактивних методів навчання.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 78 pages of printed text, contains 1 figure, 1 table. The list of references includes 52 sources. The purpose of the research: to investigate and scientifically substantiate the use of project forms and teaching methods in the training of philology students in the study of professional English. Object of research: the process of using interactive technologies in the training of philology students in a higher education institution. Research subject: project technology as one of the means of training philology students. The work analyzes the current state and development trends of interactive technologies in pedagogical theory and practice; the pedagogical conditions for the use of interactive technologies in the training of philology students are defined and theoretically substantiated; the method of implementing the project method in the process of studying philology students was developed; the effectiveness of the application of project learning technology in the process of training philology students was verified. The practical significance of the research lies in the development of a system of English language classes using interactive teaching methods.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectінтерактивна технологіяuk
dc.subjectметод проектуuk
dc.subjectрольова граuk
dc.subjectділова граuk
dc.subjectдискусіяuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectpedagogical technologyuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectinteractive technologyuk
dc.subjectproject methoduk
dc.subjectrole playuk
dc.subjectbusiness gameuk
dc.subjectdiscussionuk
dc.subjectstudentuk
dc.titleПедагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolyniuk.pdfМагістерська робота685.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.