Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБухтіярова, Маргарита Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-01-09T09:06:06Z-
dc.date.available2023-01-09T09:06:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10224-
dc.descriptionБухтіярова М. В. Диференційований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 80 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів інформатики. Предмет дослідження: особливості організації диференційного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організації диференційного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики. У роботі виявлено методичні та психолого-педагогічні основи проблеми диференційованого підходу в навчанні студентів у закладі вищої освіти; визначено психолого-педагогічні аспекти диференційованого підходу; розглянуто класифікацію форм диференційованого навчання в системі вищої освіти; розроблено і досліджено методику організації диференційованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. Практичне значення роботи полягає в розробці та впровадженні в практику методика організації диференційованого підходу з теми «Сучасні системи програмування баз даних» для студентів які навчаються за освітньою програмою «Середня освіта (Інформатика)».uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 80 pages of printed text, contains 2 tables, 3 appendice. The list of references includes 51 sources. Object of research: professional training of future computer science teachers. The subject of the study: peculiarities of the organization of a differential approach in the professional training of future teachers of computer science. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of the organization of a differential approach in the professional training of future computer science teachers. Methodological and psychological-pedagogical foundations of the problem of a differentiated approach in teaching students in a higher education institution are revealed in the work; psychological and pedagogical aspects of the differentiated approach are defined; the classification of forms of differentiated education in the system of higher education is considered; the method of organizing a differentiated approach in the process of professional training of future informatics teachers was developed and researched. The practical significance of the study: the method of organizing a differentiated approach on the topic "Modern database programming systems" was developed and put into practice for students studying in the "Secondary Education (Informatics)" educational program.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдиференціаціяuk
dc.subjectдиференційований підхідuk
dc.subjectдиференціація навчанняuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectдиференційований підхід до вивчення основ інформатики у закладі вищої освітиuk
dc.subjectdifferentiationuk
dc.subjectdifferentiated approachuk
dc.subjectdifferentiation of learninguk
dc.subjectindividualization of learninguk
dc.subjectindividual approachuk
dc.subjectpersonally-oriented learninguk
dc.subjectdifferentiated approach to studying the fundamentals of informatics in a higher institutionuk
dc.titleДиференційований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів інформатикиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bukhtiiarova.pdfМагістерська робота698.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.