Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10314
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ніконенко, Вікторія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-10T12:38:09Z | - |
dc.date.available | 2023-01-10T12:38:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10314 | - |
dc.description | Ніконенко В. Ю. Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 83 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 83 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва. Предмет дослідження: теоретичні основи предметно-методичної компетентності вчителя мистецтва. Мета дослідження: дослідити теоретичні основи формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій. У роботі проаналізовано наукову психолого-педагогічну літературу з теми; з’ясовано сутність, структурні компоненти професійної компетентності вчителів мистецтва та розкрито складові предметно-методичної компетентності вчителя мистецтва; обґрунтовано ефективність використання засобів сучасних інноваційних технологій у формуванні предметно-методичної компетентності майбутніх фахівців; експериментально перевірено психолого-педагогічну готовність студентів 3-х курсів до формування у них предметно-методичної компетентності; розкрито можливості педагогічних навчальних дисциплін у формуванні готовності студентів до формування предметно-методичної компетентності. Практичне значення полягає в експериментальній перевірці наявності професійних мотивів у здобувачів освіти, психолого-педагогічну готовність майбутніх учителів мистецтва до впровадження в освітній процес інновацій, нових педагогічних технологій, визначення рівня сформованості критичного мислення та загальної готовності здобувачів освіти до професійної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 83 pages of printed text, contains 3 tables, 1 figure. The list of references includes 51 sources. The purpose of the study is to investigate the theoretical foundations of the formation of subject-methodical competence of future art teachers by means of modern innovative technologies. Object of research: the process of professional training of future art teachers. The subject of the research: theoretical foundations of the subject-methodical competence of the art teacher. The work clarified the essence, structural components of the professional competence of art teachers and revealed the components of subject-methodical competence of an art teacher; the effectiveness of the use of modern innovative technologies in the formation of the subject-methodical competence of future specialists is substantiated; the psychological and pedagogical readiness of 3rd-year students for the formation of their subject-methodical competence was experimentally verified; the possibilities of pedagogical educational disciplines in the formation of students' readiness for the formation of subject-methodical competence are revealed. The practical significance of the work consists in the development in institutions of pre-higher and higher education of pedagogical conditions for the formation of the components of the subject-methodical competence of future art teachers by means of modern innovative technologies. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | предметно-методична компетентність | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | освітні технології | uk |
dc.subject | інтегроване навчання | uk |
dc.subject | технологія розвитку критичного мислення | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | subject-methodical competence | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | educational technologies | uk |
dc.subject | integrated learning | uk |
dc.subject | technology for the development of critical thinking | uk |
dc.subject | gaming | uk |
dc.title | Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nikonenko.pdf | Магістерська робота | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.