Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальова, Єлизавета Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-01-19T18:06:35Z-
dc.date.available2023-01-19T18:06:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10827-
dc.descriptionКовальова Є. Д. Технологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 51 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту.Перелік посилань включає 43 джерел.Мета:теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Об’єкт дослідження: процес активізації пізнавальної діяльності дошкільників засобами ТРВЗ. Предмет: зміст, сутність ТРВЗ у формуванні пізнавальної активності старших дошкільників. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми впровадження технології ТРВЗ як засобу активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку; обгрунтовано методичні рекомендації активізації пізнавальної діяльності старших дошкільників засобом ТРВЗ, програми формування пізнавальної активності дітей старшого віку засобом ТРВЗ.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 51 pages of printed text. The list of references includes 43 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The object of the study: the process of activating the cognitive activity of preschoolers by means of TRVZ. Subject: content, essence of TRVZ in the formation of cognitive activity of older preschoolers. In the qualification work, the state of relevance of the problem of implementing the TRVZ technology as a means of activating the cognitive activity of older preschool children is analyzed; the state of formation of cognitive activity in children of older preschool age was analyzed; levels, indicators of the formation of cognitive activity in children of older preschool age are determined; methodical recommendations for intensification of cognitive activity of older preschoolers by means of TRVZ, programs of formation of cognitive activity of older children by means of TRVZ are substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.subjectтеорія розвʼязання винахідницьких завданьuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.subjecttheory ofsolving inventive tasksuk
dc.subjectpreschool education institutionuk
dc.titleТехнологія ТРВЗ як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalyova.pdfМагістерська робота1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.