Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБакунова, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T19:53:57Z-
dc.date.available2023-01-30T19:53:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11131-
dc.descriptionБакунова К. І. Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування моделі організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Предмет дослідження: модель організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної школи; теоретично обґрунтовано модель і методику організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The purpose of the study: development and theoretical justification of the model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The object of the study: the process of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The subject of the study: a model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. In the qualification work, the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern preschool school is clarified; the model and methodology of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in a preschool education institution are theoretically substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсенсорно-пізнавальний розвитокuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectрозвивальне середовищеuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectsensory and cognitive developmentuk
dc.subjectchildren of preschool ageuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectdevelopmental environmentuk
dc.subjectmodeluk
dc.titleПедагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakunova.docxМагістерська робота961.57 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.