Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКодак, Юлія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-02-07T06:14:02Z-
dc.date.available2023-02-07T06:14:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11357-
dc.descriptionКодак Ю. С. Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації не прикладі ПАТ «Мотор Січ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Оргієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів управління міжнародною рекламною діяльністю. Об’єкт дослідження: стратегія удосконалення процесу просування на зовнішні ринки продукції ПАТ «Мотор Січ». Мета роботи: запропонувати рекомендації до поліпшення стратегії управління рекламною діяльністю ПАТ «Мотор Січ». Методи дослідження: описовий, аналітичний, моделювання. Специфіка роботи – у детальному аналізі тенденцій розвитку зовнішньоєкономічноі рекламноі діяльності. Під час написання роботи було проведено аналіз основних напрямків і тенденцій в управлінні міжнародною рекламною діяльністю у світі в умовах глобалізації, а також загальна характеристика зовнішньоекономічної діяльності підприємства; визначеня впливу глобалізації на управління рекламною діяльністю підприємства ПАТ «Мотор Січ».uk
dc.description.abstractEN : The subject of research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of international advertising management. The object of the study: the strategy of improving the process of promoting the products of PJSC "Motor Sich" to foreign markets. The purpose of the work: to offer recommendations for improving the strategy of managing the advertising activities of Motor Sich PJSC. Research methods: descriptive, analytical, modeling. The specificity of the work is in the detailed analysis of trends in the development of foreign economic and advertising activities. During the writing of the paper, an analysis of the main directions and trends in the management of international advertising activities in the world in the conditions of globalization was carried out, as well as the general characteristics of the foreign economic activity of the enterprise; determining the impact of globalization on the management of advertising activities of PJSC "Motor Sich".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectinternetuk
dc.titleУправління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації не прикладі ПАТ «Мотор Січ»uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кодак.pdfМагістерська робота1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.