Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевіна, Анна Василівна-
dc.date.accessioned2023-02-07T06:41:24Z-
dc.date.available2023-02-07T06:41:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11360-
dc.descriptionЛевіна А. В. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій. Предмет: зміст, сутність педагогічної роботи з формування мовленнєвої компетентності дошкільників. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування мовленнєвої компетентності у дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми формування мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано ефективність використання інноваційних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності, програми формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The object of the study: the process of forming the speech competence of preschoolers by means of innovative technologies. Subject: content, essence of pedagogical work on the formation of speech competence of preschoolers. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of formation of speech competence in preschoolers in the conditions of a preschool education institution. The qualification paper analyzed the current state of the problem of the formation of speech competence in preschool children; the state of formation of speech competence in older preschool children was analyzed; the levels and indicators of the formation of speech competence in children of older preschool age are determined; the effectiveness of the use of innovative technologies in the process of formation of speech competence, the program of formation of speech competence of older preschool children is substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.subjectspeechuk
dc.subjecttheory of innovative technologiesuk
dc.subjectpreschool education institutionuk
dc.titleФормування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологійuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levina.docxМагістерська робота244.33 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.