Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорна, Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-17T08:56:09Z-
dc.date.available2023-03-17T08:56:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11763-
dc.descriptionЧорна Г. В. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дітьми дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 81 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: підготовки вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дошкільниками. Предмет: зміст, форми та методи роботи з дошкільниками у впровадженні діяльнісних методів, професійної підготовки вихователів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму формування готовності вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів. У роботі проаналізовано актуальності проблеми формування готовності майбутніх вихователів до впровадження ігрових методів з дітьми дошкільного віку, особливості ігрових методів з дошкільниками та ігрової діяльності, стан сформованості готовності вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дошкільниками; визначено показники сформованості готовності вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дошкільниками.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 72 sources. The object of the study: training educators to implement game and activity methods with preschoolers. Subject: content, forms and methods of working with preschoolers in the implementation of activity methods, professional training of educators. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the program of formation of the readiness of educators to implement game and activity methods. The paper analyzes the relevance of the problem of forming the readiness of future educators to implement game methods with preschool children, the peculiarities of game methods with preschoolers and game activities, the state of formation of the readiness of educators to implement game and activity methods with preschoolers; indicators of the readiness of educators to implement game and activity methods with preschoolers are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectграuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectcivic competenceuk
dc.subjectto implement game and activityuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectpreschool ageuk
dc.subjectpedagogical work with the training of future educatorsuk
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дітьми дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сhorna.pdfМагістерська робота1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.