Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Манжура, Анна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T08:35:32Z | - |
dc.date.available | 2023-06-21T08:35:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12373 | - |
dc.description | Манжура А. А. Стилі батьківського виховання як умова формування особистості : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 46 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 46 сторінках друкованого тексту, 7 рисунків, 2 таблиць. Перелік посилань включає 41 джерело. Об’єкт дослідження: психологічні особливості батьківсько-дитячих відносин. Сім'я є важливою цінністю для життя та розвитку кожної людини, має велике значення у житті суспільства та держави, у вихованні підростаючого покоління. Здорова, міцна, дружня, благополучна сім'я є найвищою цінністю. Основною категорією в педагогіці як науці про виховання є поняття про виховання. У вузькому значенні «виховання» – вигодовування, харчування дитини. Сімейне виховання, безсумнівно, відіграє велику роль у духовно-моральному та соціальному формуванні молодого покоління. Сімейне виховання повинно ґрунтуватися на принципах взаєморозуміння та взаємоповаги. Так, дитина повинна бути для батьків не тільки об'єктом виховання та навчання, але також і суб'єктом зі своїми правами та обов'язками. У сімейному середовищі поєднуються особистісні особливості батьків, умови, в яких живе сім'я, стиль виховання та інші предикати, які так чи інакше впливають на особистість дитини. Наукова новизна полягає у розширенні, вивченні установки, поведінки та методах виховання батьків. Досліджено необхідність розробки психологічного інструментарію, спрямованого на корекцію та покращення взаємовідносин у системі підліток-мати. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 46 pages of printed text, 7 figures, 2 tables. The list of references includes 41 sources. Object of research: psychological features of parent-child relationships. The family is an important value for the life and development of every person, it is of great importance in the life of society and the state, in the education of the younger generation. A healthy, strong, friendly, prosperous family is the highest value. The main category in pedagogy as a science of education is the concept of education. In the narrow sense, "upbringing" means feeding a child. Family upbringing undoubtedly plays a major role in the spiritual, moral and social formation of the young generation. Family upbringing should be based on the principles of mutual understanding and mutual respect. Yes, a child should be for parents not only an object of education and training, but also a subject with its own rights and responsibilities. The family environment combines the personal characteristics of the parents, the conditions in which the family lives, the style of upbringing and other predicates that in one way or another affect the child's personality. Scientific novelty consists in expanding, studying the attitude, behavior and methods of raising parents. The need to develop a psychological toolkit aimed at correcting and improving relationships in the adolescent-mother system has been studied. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | відносини | uk |
dc.subject | підліток | uk |
dc.subject | батьки | uk |
dc.subject | діти | uk |
dc.subject | relationships | uk |
dc.subject | adolescents | uk |
dc.subject | parents | uk |
dc.subject | children | uk |
dc.title | Стилі батьківського виховання як умова формування особистості | uk |
dc.type | Робота бакалавра | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Манжура А.А.pdf | Робота бакалавра | 981.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.