Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, Крістіна Юріївна-
dc.date.accessioned2023-06-21T11:34:57Z-
dc.date.available2023-06-21T11:34:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12395-
dc.descriptionТкачук К. Ю. Особливості розвитку емпатії молодших школярів в умовах НУШ : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 47 сторінках друкованого тексту, 18 рисунків. Перелік посилань включає 31 джерело. Об’єкт дослідження: емоційно-почуттєва сфера молодших школярів. В умовах сьогодення сучасне суспільство вкрай потребує людей, які вміють ділитися своїм духовним багатством з оточуючими та виявляють свою духовну щедрість діями, а не словами. У сучасних державотворчих умовах складність соціально-економічної ситуації впливає на формування особистості людини, зумовлюючи глибокі зміни потреб і мотивації поведінки та моральної сфери в цілому. Відповідно до концепції НУШ, школи мають формувати згуртовані спільноти активних та відповідальних громадян. Аби бути частиною такої спільноти, важливим стає питання розвитку емоційного інтелекту, яким діти повинні навчитися користуватися протягом навчального року. Крім того, ефективна взаємодія між людьми, вміння домовлятися та вирішувати конфлікти неможливі без добре розвиненої емпатії. Оскільки емпатія є основою для формування емоційного інтелекту, більшість країн світу приділяють увагу її розвитку. Наукова новизна дослідження полягають у тому, що: обґрунтовано та досліджено особливості розвитку емпатії у молодших школярів в умовах НУШ; розроблено і апробовано програму її розвитку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 47 pages of printed text, 18 drawings. The list of references includes 31 sources. The object of the study: the emotional and sensory sphere of younger schoolchildren. In today's conditions, modern society desperately needs people who know how to share their spiritual wealth with others and show their spiritual generosity through actions, not words. In modern state-building conditions, the complexity of the socio-economic situation affects the formation of a person's personality, causing deep changes in the needs and motivations of behavior and the moral sphere as a whole. According to the concept of NUSH, schools should form cohesive communities of active and responsible citizens. To be part of such a community, the issue of developing emotional intelligence, which children must learn to use during the school year, becomes important. In addition, effective interaction between people, the ability to negotiate and resolve conflicts are impossible without well-developed empathy. Since empathy is the basis for the formation of emotional intelligence, most countries of the world pay attention to its development. The scientific novelty of the research consists in the fact that: the peculiarities of the development of empathy in younger schoolchildren in the conditions of the National Academy of Sciences have been substantiated and investigated; a program for its development has been developed and tested.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectемпатіяuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectемоційна сфераuk
dc.subjectнова українська школаuk
dc.subjectempathyuk
dc.subjectyounger schoolchildrenuk
dc.subjectemotional sphereuk
dc.subjectnew ukrainian schooluk
dc.titleОсобливості розвитку емпатії молодших школярів в умовах НУШuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук К.Ю..pdfРобота бакалавра866.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.