Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12448
Title: Цінова стратегія Fozzy Group для товарів власного імпорту
Authors: Качаловська, Софія Володимирівна
Keywords: цінова стратегія
власний імпорт
стратегічне планування
pricing strategy
own imports
strategic planning
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт роботи: процес стратегічного маркетингового планування на підприємстві. Предмет роботи: теоретико-методичні підходи та практичні механізми сучасних методик стратегічного маркетингового планування на підприємстві – суб’єкті міжнародного бізнесу. Мета роботи: узагальнення теоретичних засад та розробка науково обґрунтованих рекомендацій щодо формування ефективної системи стратегічного маркетингового планування процесів ціноутворення підприємства суб’єкта міжнародного бізнесу. Для досягнення мети в роботі вирішуються наступні завдання: визначити сутність, мету, принципи стратегічного маркетингового планування в галузі ціноутворення; розглянути сучасні моделі стратегічного планування в галузі ціноутворення; обґрунтувати вироблення стратегій підприємства в галузі ціноутворення; навести організаційно-економічну характеристику ТОВ «Фоззі Фуд»; здійснити аналіз внутрішнього середовища підприємства; розробити SWOT-аналіз для ТОВ «Фоззі Фуд»; здійснити вибір та обґрунтування стратегії ціноутворення для товарів власного імпорту; розглянути організаційне забезпечення цінової стратегії ТОВ «Фоззі Фуд»; оцінити ефективність стратегічного планування в галузі ціноутворення товарів власного імпорту на ТОВ «Фоззі Фуд»; винайти напрями вдосконалення процесу стратегічного планування в галузі ціноутворення на ТОВ «Фоззі Фуд». Теоретико-методологічною базою стали загальні методи наукового пізнання, такі як порівняння, аналіз і синтез, спеціальні методи економічних досліджень: методи визначення тенденцій та показників динаміки, таблично-графічні методи а також методи моделювання: аналітичні та алгоритмічні. Інформаційна база дослідження: праці вітчизняних та зарубіжних авторів, періодичні видання з теми роботи, нормативно – правова база, підручники, Інтернет – ресурси, фінансова та статистична звітність ТОВ «Фоззі Фуд».
EN : Object of work: the process of strategic marketing planning at the enterprise. The subject of the work: theoretical and methodological approaches and practical mechanisms of modern methods of strategic marketing planning at the enterprise - subject of international business. The purpose of the work: generalization of theoretical foundations and development of scientifically based recommendations on the formation of an effective system of strategic marketing planning of pricing processes of an enterprise of an international business entity. To achieve the goal, the following tasks are solved in the work: to determine the essence, purpose, principles of strategic marketing planning in the field of pricing; consider modern models of strategic planning in the field of pricing; justify the development of enterprise strategies in the field of pricing; give the organizational and economic characteristics of "Fozzie Food" LLC; carry out an analysis of the internal environment of the enterprise; develop a SWOT analysis for "Fozzie Food" LLC; choose and substantiate the pricing strategy for self-imported goods; consider the organizational support of the price strategy of "Fozzie Food" LLC; to assess the effectiveness of strategic planning in the field of pricing of domestically imported goods at Fozzi Food LLC; to find ways to improve the process of strategic planning in the field of pricing at "Fozzie Food" LLC. General methods of scientific knowledge, such as comparison, analysis and synthesis, special methods of economic research: methods of determining trends and indicators of dynamics, tabular and graphic methods, as well as modeling methods: analytical and algorithmic, became the theoretical and methodological basis. Research information base: works of domestic and foreign authors, periodicals on the topic of the work, regulatory and legal framework, textbooks, Internet resources, financial and statistical reporting of Fozzi Food LLC.
Description: Качаловська С. В. Цінова стратегія Fozzy Group для товарів власного імпорту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12448
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Качаловська_2023.pdfРобота бакалавра1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.