Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12492
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Падалко, Ярослав Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T10:47:54Z | - |
dc.date.available | 2023-06-28T10:47:54Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12492 | - |
dc.description | Падалко Я. О. Розробка гри Ранер з використанням рушія Unity : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. В. Матвіїшина. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 53 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, містить 34 рисунки, 10 джерел. Об’єкт дослідження – процес розробки гри, включаючи керування проєктом, створення дизайну ігрового світу, звукового оформлення, взаємодії з гравцями. Мета роботи: створення гри Ранер у кросплатформному середовищі розробки програмного забезпечення Unity. Метод дослідження – аналіз, описовий, порівняльний. У кваліфікаційній роботі розроблено сценарій гри в стилі Ранер та реалізовано гру у кросплатформному середовищі Unity: створено та налаштовано ігровий персонаж, перешкоди, бонуси та інші ігрові елементи; розроблено ігрову механіку та ігрові рівні. Для керування персонажем, перешкодами, бонусами тощо, розроблено скрипти із застосування мови програмування C#. Для створення атмосфери гри налаштовано роботу з графікою та аудіоефектами. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 53 pages of printed text, 34 figures, 10 references. Object of the study – exploring the game development process, including project management, game world design, sound design, and player interaction. Aim of the study: Create a game in the Unity development environment for all existing game platforms. Method of research – analysis, descriptive, comparative. In the qualifying work, a game script in the style of Runner was developed and the game was implemented in the cross-platform Unity environment: the game character, obstacles, bonuses and other game elements were created and configured; developed game mechanics and game levels. To control the character, obstacles, bonuses, etc., scripts have been developed using the C# programming language. Work with graphics and audio effects has been adjusted to create the atmosphere of the game. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | комп'ютерна гра | uk |
dc.subject | сценарій гри | uk |
dc.subject | Unity | uk |
dc.subject | C# | uk |
dc.subject | Ranner | uk |
dc.title | Розробка гри Ранер з використанням рушія Unity | uk |
dc.title.alternative | Development of the Runner game using the Unity engine | uk |
dc.type | Робота бакалавра | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Padalko_Ya_O.pdf | Робота бакалавра | 723.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.