Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОбідін, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2023-06-29T12:10:14Z-
dc.date.available2023-06-29T12:10:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12554-
dc.descriptionОбідін О. С. Інтелектуальна інформаційна система туристичного комплексу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник А. І. Безверхий. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с.uk
dc.description.abstractUA : У сучасних умовах управління, побудоване на ефективній взаємодії підрозділів, є цінним ресурсом організації. Отже, підвищення ефективності взаємодії стає одним із напрямків удосконалення діяльності будь-якого підприємства загалом. Найбільш очевидним способом підвищення ефективності перебігу інформаційної взаємодії є його автоматизація. Мета і завдання дослідження полягають у вивченні особливостей ведення діяльності туристичних організацій, практичних рекомендацій щодо застосування сучасних інформаційних технологій в управлінні підприємствами туристичного бізнесу та аналізі існуючих програмних за стосунків. Показано, що автоматизація процесу роботи туристичного комплексу вважається дуже важливим та перспективним процесом. Проведено порівняльний аналіз існуючих підходів та технологій до розробки складних інформаційних систем. На основі проведеного аналізу розроблено інтелектуальну інформаційну систему керування туристичним комплексом з використанням сучасних методологій. Створений власний застосунок може бути використаний для задоволення потреб туристичних комплексів з метою підвищення ефективності їх роботи.uk
dc.description.abstractEN : In modern conditions, management built on the effective interaction of units is a valuable resource of the organization. Therefore, increasing the efficiency of interaction becomes one of the directions for improving the activity of any enterprise in general. The most obvious way to increase the efficiency of information interaction is its automation. The purpose and task of the research is to study the specifics of conducting the activities of tourist organizations, practical recommendations for the use of modern information technologies in the management of tourism business enterprises, and the analysis of existing programmatic relations. It is shown that the automation of the operation process of the tourist complex is considered a very important and promising process. A comparative analysis of existing approaches and technologies to the development of complex information systems was conducted. Based on the analysis, an intelligent information system for managing the tourist complex was developed using modern methodologies. The created own application can be used to meet the needs of tourist complexes in order to increase the efficiency of their work.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційна системаuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjectMS SQLuk
dc.subjectinformation systemuk
dc.subjecttourism industryuk
dc.titleІнтелектуальна інформаційна система туристичного комплексуuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Обідін.pdfРобота бакалавра3.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.