Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРагіб, Амар-
dc.date.accessioned2023-07-15T16:47:23Z-
dc.date.available2023-07-15T16:47:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12753-
dc.descriptionРагіб А. Туроператор як первинне туристичне підприємство під час формування туристичного продукту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. А. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота – 47 сторінок, 4 додатків, 46 літературних джерел. Мета – дослідити роботу туроператора як первинного туристичного підприємства під час формування туристичного продукту . У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – розглянути теоретичні основи та охарактеризувати туроператора як первинного туристичного підприємства; – охарактеризувати основні та додаткові послуги туроператора; – порівняти різні туристичні підприємства під час формування туристичного продукту. Об’єкт дослідження: формування туристичного продукту. Предмет дослідження: туроператор як первинне туристичне підприємство. Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, порівняльний та метод системного підходу. Основна частина роботи присвячена дослідженню туроператора як первинного туристичного підприємства під час формування туристичного продукту.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work – 47 pages, 4 appendices, 46 literary sources. The goal is to investigate the work of a tour operator as a primary tourist enterprise during the formation of a tourist product. In accordance with the set goal, the following tasks are expected to be performed: – consider the theoretical foundations and characterize the tour operator as a primary tourist enterprise; - describe the main and additional services of the tour operator; - to compare different tourism enterprises during the formation of a tourist product. Object of research: formation of a tourist product. Subject of research: tour operator as a primary tourist enterprise. Research methods: theoretical analysis of literary sources, comparative and system approach method. The main part of the work is devoted to the study of the tour operator as the primary tourist enterprise during the formation of the tourist product.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуроперайтингuk
dc.subjectтуроператорuk
dc.subjectтуроператорська діяльністьuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectринок туроперайтингуuk
dc.titleТуроператор як первинне туристичне підприємство під час формування туристичного продуктуuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Аммар_Рагиб.docxРобота бакалавра548.4 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.