Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХолод, Альбіна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-07-17T04:44:23Z-
dc.date.available2023-07-17T04:44:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12802-
dc.descriptionХолод А. С. Internet як засіб конкурентоспроможного розвитку туристичної галузі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел. Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму; – визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях; – схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах. Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour». Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour». Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо. Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму.uk
dc.description.abstractEN : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел. Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму; – визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях; – схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах. Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour». Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour». Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо. Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjectінтернетuk
dc.titleInternet як засіб конкурентоспроможного розвитку туристичної галузіuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Холод.docxРобота бакалавра356.61 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.