Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаловічко, Сергій Вадимович-
dc.date.accessioned2020-03-03T13:58:26Z-
dc.date.available2020-03-03T13:58:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1361-
dc.descriptionМаловічко С. В. Проблематика соціальної реклами Міністерства інформаційної політики України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.uk
dc.description.abstractUA : Магістерська робота «Проблематика соціальної реклами Міністерства інформаційної політики України» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 74 джерел. Об’єкт дослідження – соціальні рекламні кампанії Міністерства інформаційної політики України. Предметом дослідження: проблематика відеореклами, представлена в соціальних рекламних кампаніях Міністерства інформаційної політики України, а саме серія відеороликів «Безпека дорожнього руху» (2018р.), «Гендерна рівність. Твоя професія – твій вибір» (2019р.) і соціальна реклама на підтримку українької армії. Мета дослідження – комплексне дослідження проблематики соціальної реклами Міністерства інформаційної політики України. Відповідно до мети дослідження були поставлені наступні завдання: − розкрити сутність соціальної реклами та її роль у системі соціальних відносин; − визначити основні тематики соціальної реклами; − розглянути сучасний стан та перспективи розвитку соціальної реклами в Україні; – проаналізувати соціальну рекламу на теми безпеки дорожнього руху, гендерної рівності та роликів на підтримку української армії за останні роки. У роботі використано загальнонаукові методи дослідження, що ґрунтуються на органічному поєднанні загальнонаукових і практичних їх видів, зокрема таких: аналізу, синтезу, систематизації (теоретичний розділ), моніторинг, порівняльний, опису (практичний розділ). Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які досліджували соціальну рекламу в українській та зарубіжній науковій думці, а саме: О. Анісімова, А. Березовець, О. Бугайова, Д. Глухова, Г. Горбенко, О. Грабчак, М. Докторович, С. Жаров, Д. Карамишев, Р. Колядюк, Г. Ніколайшвілі, Н. Паршенцова, О. Савенко, Ю. Столипіна, А. Тимошенко, В. Ученова, Г. Цуканова, Е. Шекова, Ю. Чала та інші. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у роботі була детально і ґрунтовно проаналізована соціальна реклама Міністерства інформаційної політики України. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дипломного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, а також при розробці власних проєктів у вивченні соціальної реклами, підготовки до практичних занять з профільних дисциплін.uk
dc.description.abstractEN : Malovichko S.V. Problems of Social Advertising of the Ministry of Information Policy of Ukraine, 2019. 75 pр. Social advertising has firmly entered our lives, calling on people to solve problems and to be dont indifferent to reality. Social advertising greatly influences our views, our attitude to ourselves, and the world around us. It is most often used to address acute, urgent problems that are emerging or have already arisen in modern society. Social advertising is aimed primarily at achieving a more harmonious relationship in society, at influencing people's minds to solve and prevent their own mistakes. Social advertising arises from the problems of society itself, which is often a source of conflict, open clashes of thought, and social issues. Therefore, the community needs support and support, as well as directing people in the right direction, adjusting their deviant behavior, and forcing them to think about the future not only of the state but of the entire planet. This is another goal of social advertising. Therefore, the performance of social advertising, unlike commercial, cannot be tracked by demand or rating. The effectiveness of social advertising can only be monitored by observing changes in public attitudes towards the phenomenon that has been promoted in social advertising. As a rule, the primary customer of social advertising is the state. In our country, during the time of independence, social advertising was of poor quality because it was ordered in private advertising agencies. However, after the creation of the Ministry of Information Policy in Ukraine in 2014, the situation has changed, as one of the main tasks of this department was to create compelling social advertising for our citizens.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectМіністерство інформаційної політики Україниuk
dc.subjectпроблематика соціальної рекламиuk
dc.subjectсоціальна реклама гендерної рівностіuk
dc.subjectсоціальна реклама безпеки дорожнього рухуuk
dc.subjectвоєнна соціальна рекламаuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectMinistry of information policy of Ukraineuk
dc.subjectproblems of social advertisinguk
dc.subjectsocial advertisement of gender equalityuk
dc.subjectroad safety social advertisementuk
dc.subjectmilitary social advertisinguk
dc.titleПроблематика соціальної реклами Міністерства інформаційної політики Україниuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маловічко С.В. диплом.docxМагістерська робота8.18 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.