Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРаєв, Євген Юрійович-
dc.date.accessioned2020-03-16T07:13:30Z-
dc.date.available2020-03-16T07:13:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1591-
dc.descriptionРаєв Є. Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «Українська дистрибуційна компанія» та забезпечення ефективності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра: 104 c., 14 pиc., 23 тaбл., 57 фор., 68 джерел. Об'єкт дослідження – ТОВ «Українська дистрибуційна компанія». Предмет дослідження – ефективність маркетингової діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія». Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань випускної кваліфікаційної роботи застосовані різноманітні методи дослідження, зокрема: метод аналізу, синтезу, узагальнення, метод порівняння, систематизації методичних підходів і пропозицій щодо підвищення маркетингової ефективності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; графічний, експертних оцінок та метод комплексного аналізу – для уточнення отриманих результатів. Мета випускної кваліфікаційної роботи – вивчення і удосконалення методичних підходів до оцінювання ефективності маркетингу. Для досягнення мети поставлені такі завдання: – вивчити сутність ефекту та ефективності маркетингової діяльності; – дослідити методи управління маркетинговою діяльністю; – розглянути методичні підходи до розрахунку ефективності маркетингової діяльності; – провести аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; ¬– виконати оцінку ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; – виявити недоліки у маркетинговій діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; – запропонувати вдосконалену методику до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства; – розробити програму рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; – виконати розрахунок ефективності запропонованих заходів. Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань випускної кваліфікаційної роботи застосовані різноманітні методи дослідження, зокрема: метод аналізу, синтезу, узагальнення, метод порівняння, систематизації методичних підходів і пропозицій щодо підвищення маркетингової ефективності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; графічний, експертних оцінок та метод комплексного аналізу – для уточнення отриманих результатів. Наукова новизна кваліфікаційної роботи магістра полягає в удосконаленні методичного підходу до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства, який полягає у побудові просторової моделі ефективності, яка утворюється на основі показників ціни товару, ефективності маркетингових заходів на його просування та швидкості реакції компанії на дії конкурентів. Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій до підвищення ефективності маркетингу ТОВ «Українська дистрибуційна компанія».uk
dc.description.abstractEN : Master's qualification work: 104 pages, 14 fig., 23 tables, 57 forms, 68 references, The object of study is LLC "Ukrainian Distribution Company". The subject of the research is the effectiveness of marketing activity of LLC "Ukrainian Distribution Company". To achieve the goal and solve the tasks of the final qualification work, various research methods have been applied, in particular: the method of analysis, synthesis, generalization, method of comparison, systematization of methodological approaches and proposals for improving the marketing efficiency of LLC "Ukrainian Distribution Company"; graphical, expert evaluation and comprehensive analysis method - to refine the results. The purpose of the final qualification work is the study and improvement of methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing. To achieve the goal, the following tasks: – to study the essence of the effect and effectiveness of marketing activities; – to investigate methods of management of marketing activity; – consider methodological approaches to calculating the effectiveness of marketing activities – to analyze the marketing activities of LLC Ukrainian Distribution Company – to evaluate the effectiveness of marketing activities of LLC Ukrainian Distribution Company – when analyzing, identify deficiencies in the marketing activities of LLC Ukrainian Distribution Company – to offer an improved methodology for assessing the effectiveness of marketing activities of an enterprise – to develop a program of recommendations to improve the effectiveness of marketing activities of the company LLC Ukrainian Distribution Company – perform a calculation of the effectiveness of the proposed activities. To achieve the goal and solve the tasks of the final qualification work, various research methods were applied, in particular: analysis, synthesis, generalization, comparison method, systematization of methodological approaches and proposals to improve the marketing efficiency of LLC Ukrainian Distribution Company; graphic, expert assessments and integrated analysis method - to clarify the results. The scientific novelty of the master's qualification work is to improve the methodological approach to assessing the effectiveness of the marketing activity of an enterprise, to build a spatial efficiency model, which is formed on the basis of indicators of the price of a product, the effectiveness of marketing measures for its promotion and the speed of a company's reaction to competitors. The practical importance of the work lies in the development of recommendations for improving the marketing effectiveness of Ukrainian Distribution Company LLC.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectефект маркетингуuk
dc.subjectефективність маркетингуuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectпростір ефективностіuk
dc.subjectоцінювання ефективноті марктеингуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing effectuk
dc.subjectmarketing efficiencyuk
dc.subjecteconomic efficiencyuk
dc.subjectspace of efficiencyuk
dc.subjectevaluation of marketing efficiencyuk
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «Українська дистрибуційна компанія» та забезпечення ефективностіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Раєв_ЄЮ.pdfМагістерська робота8.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.