Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолощапова, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-17T16:42:04Z-
dc.date.available2020-03-17T16:42:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1650-
dc.descriptionГолощапова Ю. М. Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віц і: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В.Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту, містить 10 малюнків, 9 таблиць, 6 додатків. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: психічний розвиток підлітків із ЗПР. Однією з основних причин, що сприяють появі у навчальних закладах невстигаючих дітей, є затримка їх психічного розвитку. У психологічній літературі термін «затримка психічного розвитку» (ЗПР) має масу різних модифікацій, що виникають у процесі виявлення тієї чи іншої психопатології у дітей групи ризику. Однак, всі вони зводяться до виділення однієї глобальної характеристики психіки учнів – до їх відставання, застрявання на певних етапах становлення і дозрівання. Наукова новизна роботи полягає у тому, що теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до психокорекційних технологій для підлітків із затримкою психічного розвитку, який передбачає розробку програми психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки підлітків із ЗПР та складання психолого-педагогічних рекомендацій по роботі з підлітками із затримкою психічного розвитку.uk
dc.description.abstractEN : The work is spread over 81 pages of printed text, contains 10 drawings, 9 tables, 6 appendices. The list of links includes 80 sources. Object of study: mental development of adolescents with MR. One of the main reasons contributing to the emergence of school-leaving children is the delay in their mental development. In the psychological literature, the term "mental retardation" (MR) has many different modifications that occur in the process of identifying a particular psychopathology in children at risk. However, they all boil down to highlighting one global characteristic of the students' psyche - their backlog, getting stuck at certain stages of becoming and maturing. The scientific novelty of the work is that a new approach to psycho-corrective technologies for adolescents with mental retardation is theoretically and empirically substantiated, which involves the development of a program of psychological and pedagogical correction of adolescent behavior with MR and the preparation of psychological and pedagogical recommendations with psychiatric pedagogical recommendations. development.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectпсихокорекціяuk
dc.subjectретардаціяuk
dc.subjectситуативна тривожністьuk
dc.subjectособистісна тривожністьuk
dc.subjectadolescenceuk
dc.subjectmental retardationuk
dc.subjectpsycho-correctionuk
dc.subjectretardationuk
dc.subjectsituational anxietyuk
dc.subjectpersonal anxietyuk
dc.titleПсихокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віціuk
dc.title.alternativeCorrection of Mental Development Delays in Adolescenceuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Голощапова Ю.М..pdfМагістерська робота982.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.