Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордієнко, Анна Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-03-18T14:07:03Z-
dc.date.available2020-03-18T14:07:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1689-
dc.descriptionГордієнко А. В. Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі : кваліфікаційна робота магітсра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя, 2020. 67 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 2 таблиці, 61 джерело. Об'єкт дослідження: процес адаптації першокласників до умов навчання у школі. Предмет дослідження: соціально-педагогічна діяльність з адаптації першокласників до школи. Мета дослідження: визначити та обґрунтувати соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі. Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що професійна діяльність соціального педагога буде сприяти ефективній шкільній адаптації учнів молодшого шкільного віку за наступних умов: при проведенні психолого-педагогічної діагностики адаптації дитини до умов шкільного навчання, соціально-педагогічної корекції та роботи з сім‘єю. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що визначено та обґрунтовано соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі, складено рекомендації з практичної діяльності соціального педагога з адаптації першокласників до школи. Практична значущість дослідження полягає в тому, що теоретичні і експериментальні результати можуть бути використовувані в професійній діяльності педагогів, шкільних психологів, фахівців соціально-психологічних освітніх служб.uk
dc.description.abstractEN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (61 items, 24 of foreign origin), 1 addendum on 6 pages. The qualifying work volume is 78 pages long, 61 of them – body text. There are 2 tables. The qualifying work reveals the social and pedagogical conditions of adaptation of the first-graders to the conditions of study at school are defined and substantiated, the recommendations on the practical activity of the social educator on the adaptation of the first-graders to the school are made. The research object: the process of adapting first graders to the conditions of study at school. The research subject: social and pedagogical activities to adapt first-graders to school. The research purpose: to define and substantiate social and pedagogical conditions of adaptation of first-graders to the conditions of study in school. The research tasks are: 1) to carry out theoretical analysis of scientific literature on the problem of school adaptation; 2) determine the means and methods of social and pedagogical activities for the adaptation of first graders to school; 3) to experimentally check the socio-pedagogical features of the child's adaptation to school education; 4) make recommendations on the practical activities of the social teacher to adapt the first graders to school.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk
dc.subjectадаптація до школиuk
dc.subjectемоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectпрофесійна діяльність соціального педагогаuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectsocial adaptationuk
dc.subjectadaptation to schooluk
dc.subjectyounger scholaruk
dc.titleРобота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gordienko A.V.pdfМагістерська робота857.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.