Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16982
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глущевський, В‘ячеслав Валентинович | - |
dc.contributor.author | Хорошун, Вікторія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T09:48:37Z | - |
dc.date.available | 2023-11-13T09:48:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16982 | - |
dc.description | Глущевський В. В., Хорошун В. В. Моделювання інформаційної економіки : методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту курсової роботи для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 051 "Економіка" освітньо-професійної програми "Інформаційна економіка". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 49 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : У виданні викладено вимоги до написання, оформлення та захисту курсової роботи з дисципліни «Моделювання інформаційної економіки». Методичні рекомендації спрямовані допомогти студентам в самостійному пошуку, аналізі та систематизації інформації, необхідної для виконання курсової роботи. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 051 «Економіка», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Інформаційна економіка». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ЗНУ | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | курсова робота | uk |
dc.subject | вимоги | uk |
dc.subject | тематика | uk |
dc.subject | реферат | uk |
dc.subject | умовні позначення | uk |
dc.subject | календарний план | uk |
dc.title | Моделювання інформаційної економіки | uk |
dc.type | Методичні вказівки | uk |
Appears in Collections: | Навчальні видання кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
0052653.docx | Методичні вказівки | 114.08 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.