Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванюха, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-11-23T13:21:19Z-
dc.date.available2023-11-23T13:21:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17049-
dc.descriptionІванюха Т. В. Парадигми культури в соціальних комунікаціях : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" освітньо-професійної програми "Інформаційно-комунікаційна справа". Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 136 с.uk
dc.description.abstractUA : Посібник спрямований на забезпечення вивчення вибіркової дисципліни «Парадигми культури в соціальних комунікаціях» та має на меті допомогти здобувачам вищої освіти ОПП «Інформаційно-комунікаційна справа» отримати цілісне розуміння впливу історико-культурних парадигм на сучасні соціальні комунікації, підготувати майбутніх бакалаврів до інформаційно-комунікаційної діяльності в контексті національної та світової культурних традицій, а також сучасних світових соціокомунікаційних практик. Видання призначене для студентів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» ОПП «Інформаційно-комунікаційна справа». Може бути корисним для всіх, хто цікавиться історичними й сучасними явищами культурного та комунікаційного дискурсів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectнавчальний посібникuk
dc.subjectнаукова парадигмаuk
dc.subjectцивілізаціяuk
dc.subjectархетипuk
dc.subjectхронотопuk
dc.subjectтеоцентризмuk
dc.subjectкуртуазністьuk
dc.titleПарадигми культури в соціальних комунікаціяхuk
dc.typeКнига (монографія)uk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0048458.pdfКнига3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.