Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСанакоєва, Наталя Дмитрівна-
dc.contributor.authorБерезенко, Віта Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-11-24T07:38:45Z-
dc.date.available2023-11-24T07:38:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17058-
dc.descriptionСанакоєва Н. Д., Березенко В. В. Теорія та практика реклами : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Журналістика" освітньо-професійної програми "Реклама і зв'язки з громадськістю". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 112 с.uk
dc.description.abstractUA : Навчальний посібник містить основні теоретичні положення тем курсу «Теорія і практика реклами», питання для самоконтролю, завдання для самостійного виконання, перелік рекомендованої та використаної літератури, глосарій, тести для самоконтролю. Видання сприятиме формуванню у студентів навичок організації рекламної діяльності, зокрема планування і реалізації соціальних рекламно-інформаційних кампаній, усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів; опанування законодавчих норм у сфері реклами; таргетування цільової авдиторії. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectнавчальний посібникuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectрекламне повідомленняuk
dc.subjectслоганuk
dc.subjectлоготипuk
dc.titleТеорія і практика рекламиuk
dc.typeКнига (монографія)uk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0052624.docxКнига546.04 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.