Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКожанова, Катерина Андріївна-
dc.date.accessioned2020-03-18T15:13:15Z-
dc.date.available2020-03-18T15:13:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1705-
dc.descriptionКожанова К. А. Розвиток креативних здібностей різноманітними методами арт-терапії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Мосол. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 100 сторінках, 5 таблиць, 2 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 53 джерела. Об’єкт дослідження: творчі здібності дітей дошкільного віку. Людське мислення, здібність до творчості – найбільша з дарів природи. Потреба зрозуміти природу процесу творчості виникла, як наслідок необхідності впливати на творчу діяльність, щоб підвищити її ефективність. Ще древньогрецькі філософи прагнули в своїх системах навчання застосовувати методи, які розвивали б в дітях творче мислення. У трудах психологів творчість виступає як найбільш характерна, специфічна риса творчого мислення, що відрізняє його від інших психічних процесів, і в той же час розглядається суперечливий зв'язок її з репродукцією. Наукова новизна роботи полягає в тому, що визначені необхідності застосування арт-терапевтичних занять з метою розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is outlined on 100 pages, 5 tables, 2 figures, 1 appendix. The list of links includes 53 sources. Object of study: creative abilities of preschool children. Human thinking, the ability to be creative is the greatest of nature's gifts. The need to understand the nature of the process of creativity arose as a consequence of the need to influence creative activity in order to increase its effectiveness. Even ancient Greek philosophers sought to use in their teaching systems methods that would develop creative thinking in children. In the writings of psychologists, creativity emerges as the most characteristic, specific feature of creative thinking, which distinguishes it from other mental processes, and at the same time considers its contradictory relationship with reproduction. The scientific novelty of the work lies in the fact that the necessity of using art-therapeutic classes in order to develop the creative abilities of preschool children is determineduk
dc.language.isoukuk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectздібностіuk
dc.subjectпсихокорекціяuk
dc.subjectдитяча творчістьuk
dc.subjectпсихотерапіяuk
dc.subjectдивергентне мисленняuk
dc.subjectart therapyuk
dc.subjectartuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectabilityuk
dc.subjectpsychocorrectionuk
dc.subjectchildren's creativityuk
dc.subjectpsychotherapyuk
dc.subjectdivergent thinkinguk
dc.titleРозвиток креативних здібностей різноманітними методами арт-терапіїuk
dc.title.alternativeDevelopment of Creative Abilities by Various Methods of Art Therapyuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кожанова К.А..pdfМагістерська робота1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.