Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласенко, Валентина Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-03-18T15:21:33Z-
dc.date.available2020-03-18T15:21:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1706-
dc.descriptionВласенко В. В. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 3 таблиці, 4 рисунка, 60 джерел, 3 додатки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити соціально-педагогічні умови забезпечення підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Об’єктом дослідження є процес підготовки дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – соціально-педагогічні умови процесу підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Наукове значення роботи: визначити можливості використання вітчизняного і закордонного досвіду, вирішення ряду наукових питань соціалізації дітей дошкільного віку з вадами зору. Практична значущість дослідження полягає у розкритті системи роботи вчителя щодо реалізації підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі.uk
dc.description.abstractEN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (60 items), 3 addendums on 4 pages. The qualifying work volume is 81 pages long, 72 of them – body text. There are 3 tables and 4 illustrations. The qualifying work gives disclosure of the teacher's work system to implement the training of older preschool children to school. The research object: The process of preparing children. The research subject: Socio-pedagogical conditions of the process of preparation of preschool children to study at school. The research purpose: Theoretically justify and experimentally check the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool age children to study at school. The research tasks are: 1) uncover the essence and structure of the readiness of older preschool children to school learning; 2) unleash the psychological features of older preschool children; 3) to highlight and justify the socio-pedagogical conditions for the preparation of preschool children prior to studying at school.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectдошкільне навчанняuk
dc.subjectготовність до шкільного навчанняuk
dc.subjectшкільна зрілістьuk
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectreadiness for school educationuk
dc.subjectschool maturityuk
dc.subjectpreschooluk
dc.titleФормування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasenko V.V.pdfМагістерська робота1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.