Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБібла, Ніна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-12T11:04:27Z-
dc.date.available2023-12-12T11:04:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17186-
dc.descriptionБібла Н. О. Застосування математичних методів та тестових технологій для діагностики навчальних досягнень здобувачів математичної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 111 "Математика" / наук. керівник Є. В. Панасенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту, містить 10 рисунків, 7 таблиць, 15 джерел. Об’єкт дослідження: тестові технології та математичні методи дослідження. Предмет дослідження: тестові технології та математичні методи дослідження. Мета роботи: оволодіння методикою математичних методів дослідження результатів тестування та застосування їх для діагностики навчальних досягнень здобувачів математичної освіти. Методи дослідження: аналітичний. У першому розділі подано дослідження методу тестування в системі педагогічних вимірювань: розглянута змістовна сутність педагогічної діагностики, класифікація тестів, У другому розділі досліджено застосування комп’ютерних технологій для тестування знань, розглянуто його переваги та недоліки, класифікацію та основні вимоги до комп’ютерних систем тестування знань. У третьому розділі зроблено дослідження статистичного методу аналізу результатів тестування. Також зроблено статистичний аналіз результатів тематичного тесту «Матриці». Практичне значення роботи полягає у оволодінні методикою застосування математичних методів та тестових технологій для діагностики навчальних досягнень здобувачів математичної освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 56 pages of printed text, 10 figures, 7 tables, 15 references. The object of the study is testing technologies and mathematical methods of research. The aim of the study is testing technologies and mathematical methods of research. The methods of research are analytical. The first chapter presents a study of the testing method in the system of pedagogical measurements: the substantive essence of pedagogical diagnostics and the classification of tests. The second chapter examines the application of computer technologies for knowledge testing, considers its advantages and disadvantages, classification, and basic requirements for computer knowledge testing systems. In the third chapter, a study of the statistical method of analysis of test results is carried out. A statistical analysis of the results of the thematic test "Matrix" was also made. The practical significance of the work consists in mastering the methodology of applying mathematical methods and test technologies for diagnosing educational achievements of students of mathematics education.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвалідністьuk
dc.subjectіндекс дискримінативностіuk
dc.subjectкоефіцієнт кореляціїuk
dc.subjectкомп’ютерна система тестування знаньuk
dc.subjectкореляційна матрицяuk
dc.subjectValidityuk
dc.subjectDiscrimination Indexuk
dc.subjectCorrelation Coefficientuk
dc.subjectComputer Knowledge Testing Systemuk
dc.subjectCorrelation Matrixuk
dc.titleЗастосування математичних методів та тестових технологій для діагностики навчальних досягнень здобувачів математичної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фундаментальної та прикладної математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bibla N.O..pdfМагістерська робота1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.