Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17298
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаповалов, Ігор Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-19T09:50:47Z | - |
dc.date.available | 2023-12-19T09:50:47Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17298 | - |
dc.description | Шаповалов І. Л. Технології соціально-педагогічної підтримки дітей-сиріт на засадах турботи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 116 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 116 с., 83 джерел, 6 додатків Об’єкт дослідження: педагогічна підтримка сиріт, випускників інтернатів, яка реалізується у вигляді наставництва та спрямована на вирішення особистісних проблем. Предмет дослідження: технології педагогічної підтримки сиріт, засновані на екзистенційних ідеях турботи про себе та інших, що реалізуються за допомогою наставництва. Мета дослідження: теоретична розробка концепції та технології педагогічної підтримки сиріт, заснованих на екзистенційних ідеях турботи про себе та інших. Методи дослідження: порівняльний аналіз і синтез для концептуалізації понять «екзистенційні проблеми», «смислоутворення», «турбота», «рефлексія», «свобода», «педагогічна підтримка» та принципів їх функціонування, історичний метод; моніторинг наявних даних для визначення стану проблеми, контент-аналіз наявних статей з данної тематики, системний та логіко-структурний метод. Теоретична значущість дослідження – розкрито зв’язок екзистенційних, соціальних та освітніх проблем, що породжує утилітарну, утриманську позицію у сфері рішення соціальних та освітніх проблем; розроблено якісний метод дослідження – екзистенційне есе, що дозволяє виявити міру готовності дитини до вирішення власних проблем на етапі випуску з інтернатної установи. Практична значущість дослідження: показано результати застосування у практичній діяльності технології індивідуалізованої педагогічної підтримки, заснованої на ідеях турботи про себе та інших, що реалізуються у формі наставництва. Галузь використання: соціальні служби для сім’ї, дітей та молоді. | uk |
dc.description.abstract | EN : Кваліфікаційна робота: 116 с., 83 джерел, 6 додатків Об’єкт дослідження: педагогічна підтримка сиріт, випускників інтернатів, яка реалізується у вигляді наставництва та спрямована на вирішення особистісних проблем. Предмет дослідження: технології педагогічної підтримки сиріт, засновані на екзистенційних ідеях турботи про себе та інших, що реалізуються за допомогою наставництва. Мета дослідження: теоретична розробка концепції та технології педагогічної підтримки сиріт, заснованих на екзистенційних ідеях турботи про себе та інших. Методи дослідження: порівняльний аналіз і синтез для концептуалізації понять «екзистенційні проблеми», «смислоутворення», «турбота», «рефлексія», «свобода», «педагогічна підтримка» та принципів їх функціонування, історичний метод; моніторинг наявних даних для визначення стану проблеми, контент-аналіз наявних статей з данної тематики, системний та логіко-структурний метод. Теоретична значущість дослідження – розкрито зв’язок екзистенційних, соціальних та освітніх проблем, що породжує утилітарну, утриманську позицію у сфері рішення соціальних та освітніх проблем; розроблено якісний метод дослідження – екзистенційне есе, що дозволяє виявити міру готовності дитини до вирішення власних проблем на етапі випуску з інтернатної установи. Практична значущість дослідження: показано результати застосування у практичній діяльності технології індивідуалізованої педагогічної підтримки, заснованої на ідеях турботи про себе та інших, що реалізуються у формі наставництва. Галузь використання: соціальні служби для сім’ї, дітей та молоді. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | наставник | uk |
dc.subject | екзистенційні проблеми | uk |
dc.subject | турбота | uk |
dc.subject | сирота | uk |
dc.subject | pedagogical support | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | existential problems | uk |
dc.subject | concern | uk |
dc.subject | orphans | uk |
dc.title | Технології соціально-педагогічної підтримки дітей-сиріт на засадах турботи | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шаповалов.pdf | Магістерська робота | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.