Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоісеєнко, Іван Вікторович-
dc.date.accessioned2023-12-19T11:07:36Z-
dc.date.available2023-12-19T11:07:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17324-
dc.descriptionМоісеєнко І. В. Маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України : кваліфікаційна робота магістра спецальності 051 «Економіка» / наук. керівник О. В. Гамова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра: 92 с., рис. 10, табл. 9, 49 джерел. Об’єкт дослідження – маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України. Предмет дослідження - сукупність теоретичних та практичних аспектів маркетингових стратегій у зовнішньо-економічній діяльності туристичної галузі України. Метою роботи є вивчення та аналіз теоретичних аспектів, а також практичних засад маркетингової стратегії в зовнішньо-економічній діяльності туристичної галузі України. Робота спрямована на розкриття впливу маркетингових підходів на розвиток туризму в умовах глобалізації, зокрема в контексті міжнародного співробітництва та конкуренції на світовому ринку туристичних послуг. Мета також полягає в обґрунтуванні і розробці рекомендацій щодо оптимізації та вдосконалення маркетингових стратегій зовнішньо-економічної діяльності в туризмі для підвищення конкурентоспроможності України на світовій арені.uk
dc.description.abstractEN : Qualіfyіng wоrk: 92 p., fig. 10, table 9, 49 sоurсеs. Thе оbjесt оf rеsеarсh is the marketing of new economic activity of tourist destinations in Ukraine. Thе subjесt оf rеsеarсh is the proposal of theoretical and practical aspects of marketing strategies in the developed economic activity of tourist destinations in Ukraine. Thе purpоsе оf the work is studying and analyzing the theoretical aspects as well as practical aspects of marketing strategy in the modern tourist industry of Ukraine. The work is aimed at revealing marketing advantages for the development of tourism in globalized countries, in the context of the international community and competition in the global market for tourism services. Meta is also present in the development and development of recommendations for the optimization and implementation of marketing strategies in the field of developed economic activity in tourism to increase the competitiveness of Ukraine on the world stage.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуристична галузь україниuk
dc.subjectглобалізацїuk
dc.subjectсвітовий туризмuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectглобальні тенденціїuk
dc.subjectсталий туризмuk
dc.subjectдемографічні факториuk
dc.subjectекономічні умовиuk
dc.subjectсоціально-економічні процесиuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecttourist galusia of ukraineuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectdemographic factorsuk
dc.subjecteconomic factors moviuk
dc.subjectsocial-economic processesuk
dc.subjectmarket segmentationuk
dc.titleМаркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі Україниuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів і економіки міжнародного туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ МОІСЕЄНКО.docxМагістерська робота1.61 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.