Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОгренич, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-12-20T06:12:21Z-
dc.date.available2023-12-20T06:12:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17372-
dc.descriptionОгренич І. С. Розроблення діагностичних завдань для перевірки експериментаторських умінь учнів за дистанційної форми навчання фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014.08 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, містить 20 рисунків, 4 таблиці, було використано 45 літературних джерел. Об’єкт дослідження – освітній процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: розроблення та апробація діагностичних завдань для ефективної перевірки експериментаторських умінь учнів під час дистанційного навчання на уроках фізики. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад оцінювання експериментаторських умінь учнів з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади діагностики експериментаторських умінь учнів можна використовувати в освітньому процесу процесі з фізики під час навчального процесу за умови і очної, і дистанційній формі навчання.uk
dc.description.abstractEN : Master’s qualification work : 60 pages, 20 figures, 4 tables, 45 sources. The object of the research is the educational process in physics in institutions of general secondary education. The purpose of the work: development and approval of diagnostic tasks for effective testing of experimental skills of students during distance learning in physics classes. Research methods are analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for evaluating the experimental skills of students in physics in the conditions of distance education. The practical significance of the study is determined by the fact that the developed methodical principles for diagnosing experimental skills of students can be used in the educational process of the physics process during the educational process under the conditions of both face-to-face and distance learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіагностичні завданняuk
dc.subjectдистанційна форма навчання фізикиuk
dc.subjectекспериментаторські вміння з фізикиuk
dc.subjectосвітній процес з фізикиuk
dc.subjectdiagnostic tasksuk
dc.subjectdistance form of physics learninguk
dc.subjectexperimental skills in physicsuk
dc.subjecteducational process in physicsuk
dc.titleРозроблення діагностичних завдань для перевірки експериментаторських умінь учнів за дистанційної форми навчання фізикиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом магістра Огренич І.С..pdfМагістерська робота1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.