Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17453
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лень, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-25T09:45:08Z | - |
dc.date.available | 2023-12-25T09:45:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17453 | - |
dc.description | Лень О. С. Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 54 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. У кваліфікаційній роботі з’ясовано теоретичні основи формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри; здійснено критеріально-рівневе оцінювання комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; експериментально перевірено ефективність упровадження педагогічних умов формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сюжетно-рольової гри. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 62 pages of printed text. The list of references includes 54 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of role-playing games. The object of the study: the process of formation of communicative competence of older preschool children. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of role-playing games. The qualification work clarified the theoretical foundations of the formation of communicative competence of older preschool children; identified and theoretically substantiated the pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of story-role play; criterion-level assessment of communicative competence of older preschool children was carried out; the effectiveness of the implementation of pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of a story role-playing game was experimentally verified. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | старший дошкільник | uk |
dc.subject | сюжетно-рольова гра | uk |
dc.subject | предметно-ігрове середовище | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | senior preschooler | uk |
dc.subject | story-role game | uk |
dc.subject | subject-game environment | uk |
dc.title | Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Len.pdf | Магістерська робота | 666.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.