Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛень, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-12-25T09:45:08Z-
dc.date.available2023-12-25T09:45:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17453-
dc.descriptionЛень О. С. Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 54 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. У кваліфікаційній роботі з’ясовано теоретичні основи формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри; здійснено критеріально-рівневе оцінювання комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; експериментально перевірено ефективність упровадження педагогічних умов формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сюжетно-рольової гри.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 62 pages of printed text. The list of references includes 54 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of role-playing games. The object of the study: the process of formation of communicative competence of older preschool children. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of role-playing games. The qualification work clarified the theoretical foundations of the formation of communicative competence of older preschool children; identified and theoretically substantiated the pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of story-role play; criterion-level assessment of communicative competence of older preschool children was carried out; the effectiveness of the implementation of pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of a story role-playing game was experimentally verified.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectстарший дошкільникuk
dc.subjectсюжетно-рольова граuk
dc.subjectпредметно-ігрове середовищеuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectsenior preschooleruk
dc.subjectstory-role gameuk
dc.subjectsubject-game environmentuk
dc.titleСюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Len.pdfМагістерська робота666.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.