Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОжинська, Злата Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-20T17:37:01Z-
dc.date.available2020-03-20T17:37:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1755-
dc.descriptionОжинська З. В. Когнітивно-прагматичні особливості текстів медичного рекламного дискурсу ( на матеріалі текстів в медичнох реклами) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. Ю. Вапіров. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота: 67 стор., 89 джерел. Обʼєкт дослідження: тексти німецькомовної медичної реклами. Мета роботи: визначення та опис лінгвокогнітивної структури рекламного дискурсу медичних препаратів (РДМП) та прагматичних особливостей мовних одиниць, що функціонують у ньому. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії дискурсу, (П. Серіо, Е. Бенвеніст, Н. Арутюнова та ін.), теорії концептуального аналізу (А. Вежбицька, І.А. Стернин). методику фреймового аналізу (О.А. Барташова; С.І. Маджаєва). З огляду на попередню класифікацію реклами, рекламу медичних препаратів можна віднести як до товарної, так і до стимулюючої комерційної реклами. Виділені концепти складаються з певної комбінації фреймів предметного та акціонального або предметного та посесивного. Серед власних найменувань препаратів нами було виділені інформатівні, інформативно-оцінні, образно-оцінні назви. На основі формально-граматичного та функційонального підходів (перший стосується синтаксичного рівня рекламних текстів) було проаналізовано медичн і рекламні тексти з точки зору таких функцій як інформування та переконання; було встановлено, що між ними не існує чіткої межі. Обидві функції реалізуються на таких рівнях, як фонетичний (рима), лексичний (терміни, утворення шляхом метафоризації) та синтаксичний (компресія, редукція рекламного слогану). Актомовленнєва специфіка синтаксичних конструкцій у РДМП виявляється у використанні констатива, квеситива чи директива. Ключові слова: рекламний дискурс медичних препаратів, концепт, фрейм, мовленнєвий акт.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламний дискурс медичних препаратівuk
dc.subjectмовленнєвий актuk
dc.subjectконцептuk
dc.subjectфреймuk
dc.titleКогнітивно-прагматичні особливості текстів медичного рекламного дискурсу ( на матеріалі текстів в медичнох реклами)uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри німецької філології, перекладу та світової літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська робота Ожинська.pdfМагістерська робота652.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.