Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинявська, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-20T19:42:02Z-
dc.date.available2020-03-20T19:42:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1756-
dc.descriptionСинявська Н. М. Психолого-педагогічні особливості професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: професійна спрямованість викладача закладу вищої освіти. Важливою складовою професійної підготовки педагогів до продуктивного виконання своїх функцій є сформованість стилю професійної діяльності. В роботі проаналізовано зміст і функції професійної діяльності викладача закладу вищої освіти, розглянуто професійну спрямованість як психолого-педагогічне поняття, обґрунтовано особливості формування професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти, проведено експериментальне дослідження психолого-педагогічних особливостей професійної спрямованості викладача закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає у комплексному, науковому дослідженні системи професійної спрямованості викладачів вищої школи.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: professional orientation of the teacher of higher education institution. An important component of teacher training for the productive performance of their functions is the formation of style of professional activity. The content and functions of professional activity of the teacher of higher education institution are analyzed in the work, the professional orientation as a psychological and pedagogical concept is considered, the peculiarities of formation of professional orientation of the teacher of higher education institution are substantiated, the experimental study of the pedagogical peculiarities of profession is conducted. Scientific novelty is a comprehensive, scientific study of the system of professional orientation of teachers of higher education.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійні якості викладачаuk
dc.subjectспрямованість особистостіuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectпрофесійний інтересuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectprofessional qualities of the teacheruk
dc.subjectpersonality orientationuk
dc.subjectprofessional orientationuk
dc.subjectprofessional self-determinationuk
dc.subjectprofessional interestuk
dc.subjectneeduk
dc.subjectmotivationuk
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості професійної спрямованості викладача закладу вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Synyavsʹka.pdfМагістерська робота708.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.