Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловчанський, Антон Володимирович-
dc.date.accessioned2024-01-02T12:43:23Z-
dc.date.available2024-01-02T12:43:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17619-
dc.descriptionГоловчанський А. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 46 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методику професійної підготовки майбутніх учителів засобами інноваційних технологій та перевірити її ефективність. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вчителів. Предмет дослідження: особливості професійної підготовки майбутніх вчителів засобами інноваційних технологій. У роботі проаналізовано і науково обґрунтовано сутність феномену педагогічної інноватики; визначено педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів; розкрито сутність технології підготовки майбутніх вчителів на основі застосування інноваційних методів навчання; проаналізовано результати експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх вчителів засобами інноваційних технологій. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблено: технологію оновлення професійної підготовки майбутніх вчителів та технологію вдосконалення навчально-виховного процесу.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 46 sources. The purpose of the research: to theoretically substantiate and develop a methodology for the professional training of future teachers using innovative technologies and verify its effectiveness. Object of research: professional training of future teachers. The subject of research: peculiarities of professional training of future teachers by means of innovative technologies. The work analyzed and scientifically substantiated the essence of the phenomenon of pedagogical innovation; pedagogical aspects of professional training of future teachers are determined; the essence of the technology of training future teachers based on the application of innovative teaching methods is revealed; the results of an experimental study of professional training of future teachers by means of innovative technologies are analyzed. The practical value of the research is determined by what has been developed: the technology of updating the professional training of future teachers and the technology of improving the educational process.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectпедагогічна інноваціяuk
dc.subjectтехноматикаuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectметод навчанняuk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectділова граuk
dc.subjectдидактична граuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectpedagogical innovationuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectteaching methoduk
dc.subjectgame technologiesuk
dc.subjectbusiness gameuk
dc.subjectdidactic gameuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів засобами інноваційних технологійuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovchanskyi.pdfМагістерська робота645.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.