Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозич, Олег Вікторович-
dc.date.accessioned2024-01-02T13:03:01Z-
dc.date.available2024-01-02T13:03:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17625-
dc.descriptionКозич О. В. Особливості дидактичної емоційної взаємодії викладач – студент у вищій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 93 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 93 сторінках друкованого тексту, містить 16 таблиць, 3 додатки. Перелік посилань включає 40 джерел. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективної дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент у процесі навчання. Об’єкт дослідження – процес організації дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент у вищій школі. Предмет дослідження – особливості дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент у вищій школі. У роботі зроблено теоретичний аналіз та уточнено сутність дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент, визначено структуру та змістову характеристику її компонентів; виокремлено та експериментально перевірено педагогічні умови організації дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент; визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні дидактичної емоційної взаємодії викладач-студент. Практичне значення дослідження: розроблено систему вправ, ділових ігор, дискусій, що забезпечують вироблення необхідних способів взаємодії під час організації дидактичної емоційної взаємодії у межах курсів «Педагогіка», «Основи педагогічної майстерності».uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 93 pages of printed text, contains 16 tables, 3 appendices. The list of references includes 40 sources. The purpose of the study is scientific substantiation and experimental verification of effective didactic teacher-student emotional interaction in the learning process. The object of the study is the process of organizing didactic emotional interaction between a teacher and a student in higher education. The subject of the study is the peculiarities of the didactic emotional interaction between a teacher and a student in higher education. The paper made a theoretical analysis and specified the essence of the didactic emotional interaction between the teacher and the student, defined the structure and content characteristics of its components; pedagogical conditions for the organization of didactic emotional teacher-student interaction were identified and experimentally verified; criteria, indicators and levels of didactic emotional teacher-student interaction were characterized. The practical significance of the study: a system of exercises, business games, and discussions was developed, which ensure the development of the necessary methods of interaction during the organization of didactic emotional interaction within the framework of the courses "Pedagogy", "Fundamentals of Pedagogical Mastery".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectпочуттяuk
dc.subjectпроцес навчанняuk
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectдидактична емоційна взаємодіяuk
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk
dc.subjectпедагогічні стосункиuk
dc.subjectemotionsuk
dc.subjectfeelingsuk
dc.subjectlearning processuk
dc.subjectinterpersonal interactionuk
dc.subjectpedagogical interactionuk
dc.subjectdidactic emotional interactionuk
dc.subjectpedagogical communicationuk
dc.subjectpedagogical relationsuk
dc.titleОсобливості дидактичної емоційної взаємодії викладач – студент у вищій школіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozych.pdfМагістерська робота928.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.