Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКубарь, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2024-01-02T13:08:27Z-
dc.date.available2024-01-02T13:08:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17626-
dc.descriptionКубарь А. В. Формування етичної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 2 додатки. Перелік посилань включає 44 джерела. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування поняття етична компетентність майбутнього викладача зво та висвітлення процесу формування етичної компетентності педагога як складного, динамічного, багатогранного і багатофакторного явища. Об’єктом дослідження є процес формування етичної компетентності майбутнього викладача зво. Предметом дослідження є формування етичної компетентності майбутнього викладача зво. У роботі теоретично розглянуто сутність поняття етична компетентність, як компоненту професіоналізму майбутнього викладача зво; розкрито педагогічні умови формування етичної компетентності у студентів спеціальності педагогіка вищої школи; обґрунтовано критерії та рівні сформованості етичної компетентності у студентів майбутніх викладачів зво; розроблено рекомендації щодо оптимізації формування етичної компетентності майбутніх викладачів зво. Теоретичне значення: розкрита сутність формування етичної компетентності студентів спеціальності педагогіка вищої школи; визначені основні показники сформованості етичної компетентності майбутніх викладачів зво.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 56 pages of printed text, contains 1 table, 2 appendices. The list of references includes 44 sources. The purpose of the study is the theoretical substantiation of the concept of ethical competence of the future teacher of vocational education and the highlighting of the process of forming the ethical competence of a teacher as a complex, dynamic, multifaceted and multifactorial phenomenon. The object of the study is the process of forming the ethical competence of the future teacher of the The subject of the study is the formation of the ethical competence of the future teacher of vocational education. The work theoretically examines the essence of the concept of ethical competence as a component of the professionalism of a future teacher of vocational education; the pedagogical conditions for the formation of ethical competence among students majoring in pedagogy of a higher school are disclosed; the criteria and levels of formation of ethical competence among students of future teachers of vocational schools are substantiated; recommendations were developed to optimize the formation of ethical competence of future teachers. Theoretical significance: the essence of the formation of ethical competence of students majoring in pedagogy of a higher school is revealed; the main indicators of the formation of the ethical competence of future teachers of higher education are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectетична компетентністьuk
dc.subjectетична культураuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectethical competenceuk
dc.subjectethical cultureuk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.subjectformationuk
dc.titleФормування етичної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kubar.pdfМагістерська робота422.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.