Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасперська, Марина Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-01-04T07:33:45Z-
dc.date.available2024-01-04T07:33:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17733-
dc.descriptionКасперська М. І. Психологічні аспекти становлення емоційної зрілості підлітків в умовах воєнного часу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, 1 таблиця, 3 додатка. Перелік посилань включає 36 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування емоційної зрілості. Бути емоційно зрілим – означає щиро проявляти власні емоції та робити їх доступними для сприйняття іншою людиною; вміти керувати своїм емоційним станом; бути чуйним до інших людей та розуміти їх емоційний стан; вміти конструктивно взаємодіяти. Емоційно зріла людина природна у своїй поведінці і толерантна під час взаємодії з іншими. Всі ці якості допомагають людині жити в гармонії із собою та оточуючим світом, активно володіти своїми внутрішніми адаптаційними ресурсами та успішно використовувати їх у будь-якій кризовій ситуації. Емоційна зрілість людини визначається як відповідність її емоційних проявів і моделей поведінки усталеним соціальним нормам в конкретному суспільстві та тісно пов’язана із розвитком особистості, зокрема в кризові періоди. Внутрішні кризи, що зумовлені психофізіологічними особливостями розвитку підлітків, та зовнішні соціальні впливи на розвиток її особистості є природними і необхідними для набуття ними життєвого досвіду. З іншого боку, вони можуть сприяти посиленню причин виникнення стійких деструктивних форм поведінки у перехідному періоді. Наукова новизна дослідження полягає: у теоретичній розробці та експериментально-практичному впровадженні програми діяльності фахівців психолого-педагогічної служби загальноосвітнього закладу освіти з формування емоційної зрілості підлітків в умовах воєнного часу.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 78 pages of printed text, 1 table, 3 appendices. The list of references includes 36 sources. The object of research: the process of forming emotional maturity. To be emotionally mature means to sincerely express one's emotions and make them available for perception by another person; to be able to manage one's emotional state; be sensitive to other people and understand their emotional state; to be able to interact constructively. An emotionally mature person is natural in his behavior and tolerant when interacting with others. All these qualities help a person to live in harmony with himself and the world around him, actively own his internal adaptation resources and use them successfully in any crisis situation. A person's emotional maturity is defined as the conformity of his emotional manifestations and behavior patterns to established social norms in a particular society and is closely related to personality development, particularly in times of crisis. Internal crises caused by the psychophysiological features of adolescent development and external social influences on the development of her personality are natural and necessary for them to gain life experience. On the other hand, they can contribute to strengthening the reasons for the emergence of persistent destructive forms of behavior in the transition period. The scientific novelty of the research consists in the theoretical development and experimental and practical implementation of the program of activities of specialists of the psychological and pedagogical service of the general educational institution on the formation of emotional maturity of adolescents in wartime conditions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпсихологічні аспектиuk
dc.subjectемоційна зрілістьuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectвоєнний часuk
dc.subjectpsychological aspectsuk
dc.subjectemotional affairsuk
dc.subjectpidentsuk
dc.subjectwar houruk
dc.titleПсихологічні аспекти становлення емоційної зрілості підлітків в умовах воєнного часуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Касперська М.І..pdfМагістерська робота899.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.