Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарич, Вікторія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2024-01-04T10:49:16Z-
dc.date.available2024-01-04T10:49:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17761-
dc.descriptionМарич В. К. Психолого-педагогічні аспекти підготовки педагога для роботи зі студентами вищого професійного училища : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 2 додатки. Перелік посилань включає 43 джерела. Мета дослідження: визначити психолого-педагогічні аспекти підготовки і становлення педагога вищого професійного училища для роботи зі студентами. Об’єкт дослідження: процес підготовки педагога вищого професійного училища. Предмет дослідження: специфіка підготовки педагога вищого професійного училища для роботи зі студентами. У роботі досліджено теоретичні засади підготовки педагога вищого професійного училища; проаналізовано історію підготовки і становлення та сучасний стан професійної діяльності педагога вищого професійного училища; визначено специфічні риси професійності педагога вищого професійного училища; експериментально досліджено особливості підготовки педагога вищого професійного училища для роботи зі студентами; складено рекомендації з організації процесу підготовки педагога вищого професійного училища. Практичне значення: результати дослідження можуть бути використані у психологічно-педагогічній діяльності педагогів вищого професійного училища; при підготовці до практичних занять в умовах вищого професійного училища; при підготовці до практичних занять із дисципліни «Вступ до спеціальності»; у психолого-педагогічній діяльності педагогів вищих професійних училищ; при підготовці до практичних занять в умовах вищого професійного училища.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 69 pages of printed text, contains 1 table, 2 appendices. The list of references includes 43 sources. The purpose of the study: to determine the psychological and pedagogical aspects of training and becoming a teacher of a higher professional school for working with students. The object of the study: the process of training a teacher of a higher professional school. The subject of the study: the specifics of training a teacher of a higher vocational school to work with students. The paper examines the theoretical foundations of teacher training at a higher professional school; the history of training and formation and the current state of the professional activity of a teacher of a higher vocational school are analyzed; specific features of the professionalism of a teacher of a higher vocational school are determined; the peculiarities of the training of a teacher of a higher professional school for work with students were experimentally investigated; recommendations on the organization of the process of teacher training at a higher professional school have been drawn up. Practical significance: the results of the study can be used in the psychological and pedagogical activities of teachers of higher professional schools; when preparing for practical classes in the conditions of a higher professional school; when preparing for practical classes in the discipline "Introduction to the specialty"; in the psychological and pedagogical activity of teachers of higher professional schools; in preparation for practical classes in the conditions of a higher professional school.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесіяuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectвище професійне училищеuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпрофесійні комунікативні якості педагогаuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectprofessionuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjecthigher professional schooluk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectprofessional communicative qualities of a teacheruk
dc.subjectadaptationuk
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти підготовки педагога для роботи зі студентами вищого професійного училищаuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marych.pdfМагістерська робота470.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.