Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідтикан, Дмитро Сергійович-
dc.date.accessioned2024-01-04T11:42:20Z-
dc.date.available2024-01-04T11:42:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17772-
dc.descriptionПідтикан Д. С. Педагогічні аспекти протидії кібербулінгу у контексті підготовки майбутніх педагогів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці. Перелік посилань включає 35 джерел. Мета : теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів використовувати прийоми попередження та протидії кібербулінгу в дитячому середовищі. Об'єкт дослідження: освітньо-професійна підготовка майбутніх педагогів. Предмет дослідження: шляхи підготовки майбутніх педагогів до виявлення та профілактичної роботи з протидії кібербулінгу. У роботі здійснено науково-теоретичний аналіз концептуального підходу до виховання дітей та молоді в цифровому просторі; представлено педагогічні виклики у вихованні учнівської молоді у цифровому середовищі; вивчено професійні та цифрові компетентності педагога; проаналізовано поняття «кібербулінг» в психолого-педагогічній літературі; вивчено фактори виникнення кібербулінгу; досліджено ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів до попередження та протидії кібербулінгу. Практичне значення роботи полягає у дослідженні ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів до попередження та протидії кібербулінгу.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 65 pages of printed text, contains 2 tables. The list of references includes 35 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to use methods of prevention and countermeasures against cyberbullying in the children's environment. Object of research: educational and professional training of future teachers. The subject of the study: ways of preparing future teachers for the detection and preventive work of countering cyberbullying. The work includes a scientific and theoretical analysis of the conceptual approach to raising children and youth in the digital space; Pedagogical challenges in educating students in the digital environment are presented; the professional and digital competences of the teacher were studied; the concept of "cyberbullying" in psychological and pedagogical literature is analyzed; factors of cyberbullying have been studied; the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to prevent and counter cyberbullying was investigated. The practical significance of the work lies in the study of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to prevent and counter cyberbullying.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкібербулінгuk
dc.subjectбулінгuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectагресіяuk
dc.subjectфлеймінгuk
dc.subjectхарасментuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectcyberbullyinguk
dc.subjectbullyinguk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectaggressionuk
dc.subjectflaminguk
dc.subjectharassmentuk
dc.subjectinformation and communication competenceuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjectskillsuk
dc.titleПедагогічні аспекти протидії кібербулінгу у контексті підготовки майбутніх педагогівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidtykan.pdfМагістерська робота635.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.