Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРатніков, Дмитро Миколайович-
dc.date.accessioned2024-01-04T11:44:25Z-
dc.date.available2024-01-04T11:44:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17773-
dc.descriptionРатніков Д. М. Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Хаустова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 5 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 48 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити технологію підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. У роботі на основі аналізу наукових джерел визначено сутність та особливості конфліктів; розкрито особливості міжособистісних конфліктів в освітньому процесі; розглянуто стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях; з’ясовано стан готовності майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Практичне значення дослідження полягає в тому, що: визначено рівні готовності студентів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту та обґрунтовано їх критерії; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 4 tables, 5 figures, 1 appendix. The list of references includes 48 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop the technology of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. Object of research: professional training of future teachers in institutions of higher education. The subject of the study: peculiarities of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. In the work based on the analysis of scientific sources, the essence and features of conflicts are defined; the peculiarities of interpersonal conflicts in the educational process are revealed; behavioral strategies in conflict situations are considered; the state of readiness of future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation is clarified; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed. The practical significance of the study is that: the levels of students' readiness for interpersonal interaction in a conflict situation are determined and their criteria are substantiated; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконфліктuk
dc.subjectміжособистісний конфліктuk
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпопередженняuk
dc.subjectуправління міжособистісними конфліктамиuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectconflictuk
dc.subjectinterpersonal conflictuk
dc.subjectinterpersonal interactionuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectpreventionuk
dc.subjectinterpersonal conflict managementuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфліктуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ratnikov.pdfМагістерська робота550.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.