Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Вікторія В`ячеславівна-
dc.date.accessioned2024-01-04T13:21:24Z-
dc.date.available2024-01-04T13:21:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17792-
dc.descriptionПриходько В. В. Комунікаційний менеджмент у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота – 86 стор., 40 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність підприємства ТМ «Макей». Предмет – інструменти комунікаційного менеджменту у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану. Мета магістерської роботи – проаналізувати інструменти комунікаційного менеджменту у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану. Теоретико-методологічні засади: поняття комунікаційного менеджменту, його інструменти та технології, а також розвиток в умовах кризи відображені в дослідницьких роботах Е. Бернейса, О. Біловодської, Н. Боголюбової, Т. Бурмаки, М. Васильченко, О. Великих, Н. Вовка, , О. Горобченко, В. Гришко, Й. Заводського, О. Каніщенко, З. Казанжи, Д. Кіслова, А. Ковалевської, О. Курилець, К. Лагути, Т. Лук’янця, О. Мироненко, Л. Мохнар, Л Мудрака, О. Тєлєтова. Отримані результати: охарактеризовано поняття «комунікахійний менеджмент» як складник стратегії розвитку підприємства; визначено інструменти та технології комунікаційного менеджменту; висвітлено складники системи внутрішніх і зовнішніх комунікацій організації в умовах кризи; проаналізовано інструменти комунікаційного менеджменту на прикладі кейсу ТМ «Макей» в умовах війни.uk
dc.description.abstractEN : Thesis - 86 pages, 40 sources. The object of research is the communication activity of the enterprise TM "Makey". The subject is the tools of communication management in the development strategy of the enterprise TM "Makey" in the conditions of martial law. The purpose of the master's thesis is to analyze the tools of communication management in the development strategy of the enterprise TM "Makey" under martial law. Theoretical and methodological foundations: the concept of communication management, its tools and technologies, as well as its development in a crisis are reflected in the research works of E. Bernays, O. Bilovodska, N. Bogolyubova, T. Burmaka, M. Vasylchenko, O. Velykykh, N. Vovk, O. Horobchenko, V. Hryshko, Y. Zavodskyi, O. Kanishchenko, Z. Kazanzhi, D. Kislov, A. Kovalevska, O. Kurylets, K. Laguta, T. Lukianets, O. Myronenko, L. Mokhnar, L. Mudrak, O. Telletov. Results obtained: the concept of "communication management" as a component of the enterprise development strategy is characterized; tools and technologies of communication management are defined; the components of the system of internal and external communications of the organization in a crisis are highlighted; the tools of communication management are analyzed on the example of the case of TM "Makey" in the conditions of war.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвнутрішні та зовнішні комунікаціїuk
dc.subjectкомунікаційний менеджментuk
dc.subjectстратегія розвитку підприємстваuk
dc.subjectкризовий PRuk
dc.subjectinternal and external communicationsuk
dc.subjectcommunication managementuk
dc.subjectenterprise development strategyuk
dc.subjectcrisis PRuk
dc.titleКомунікаційний менеджмент у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стануuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prykhodko 2023.pdfМагістерська робота6.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.