Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНікітенко, Еліна Костянтинівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T05:37:01Z-
dc.date.available2020-03-22T05:37:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1780-
dc.descriptionНікітенко Е. К. Мова рекламних та інструктивних текстів медичної сфери: структурно-семантичний аспект : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник О. В. Меркулова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи опрацьовано 81 наукове джерело, проаналізовано 70 медичних рекламних текстів і 83 інструктивних. Об’єкт дослідження – рекламні та інструктивні тексти медичної тематики. Предмет дослідження – структурно-семантичний аспект мови реклами та інструкцій медпрепаратів. Джерельною базою дослідження послугували медичні рекламні та інструктивні тексти (інструкції до лікарських препаратів). Мета роботи – виявити структурно-семантичні особливості рекламних та інструктивних текстів медичної сфери. Наукова новизна проведеної роботи полягає в тому, що вперше проведене комплексне ґрунтовне дослідження рекламних та інструктивних текстів окремої галузі, виявлено їх спільні та відмінні риси на структурному та семантичному рівнях.uk
dc.description.abstractEN : To carry out the qualification work, 81 scientific sources were analyzed, 70 medical advertising texts and 83 instructional texts were worked out. Object of research – advertising and instructional texts of medical subjects. The subject of the study was structural-semantic aspect of the language of advertising and the instructions of medications. The source of the study was medical advertising and guidance texts (instructions for medicines). The purpose of the work was to identify structural and semantic features of advertising and instructional texts in the medical field. The scientific novelty of the conducted work is that for the first time a comprehensive and thorough study of the advertising and instructional texts of a particular branch was conducted, their common and distinctive features were revealed at the structural and semantic levels.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectінструкціяuk
dc.subjectлінгвопрагматичний аспектuk
dc.subjectрекламний текстuk
dc.subjectструктурна організаціяuk
dc.subjectструктурно-семантична характеристикаuk
dc.subjectтермінuk
dc.subjectтерміновживанняuk
dc.titleМова рекламних та інструктивних текстів медичної сфери: структурно-семантичний аспектuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри української мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нікітенко Е. К._маг..pdfМагістерська робота700.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.