Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІвченко, Дар’я Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:59:47Z-
dc.date.available2024-01-05T09:59:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17851-
dc.descriptionІвченко Д. В. Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 55 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження полягає у визначенні ефективності казкотерапії як методу психокорекції страхів у дошкільному віці. Об’єкт дослідження – казкотерапія як метод психокорекції. Предмет дослідження – особливості казкотерапії як методу психокорекції страхів у дошкільному віці. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади казкотерапії як засобу психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників; продемонструвати наукову дискусію щодо сутності ключових понять дослідження; визначено теоретичні підходи до вивчення феномена страху та проаналізовано особливості прояву страхів у дошкільному віці; теоретично досліджено особливості застосування казкотерапії у роботі психолога; емпірично визначено основні види та особливості прояву страхів у дошкільному віці; розроблено та обґрунтовано програму казкотерапії як методу психокорекції страхів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study is to determine the effectiveness of fairy-tale therapy as a method of psychocorrection of fears in preschool age. The object of research is fairy-tale therapy as a method of psychocorrection. The subject of the study is the peculiarities of fairy-tale therapy as a method of psychocorrection of fears in preschool age. The qualification paper highlights the theoretical foundations of fairy-tale therapy as a means of psychological and pedagogical influence on the emotional and volitional sphere of preschoolers; demonstrate a scientific discussion about the essence of the key concepts of the study; theoretical approaches to the study of the phenomenon of fear are defined and the peculiarities of the manifestation of fears in preschool age are analyzed; theoretically investigated the peculiarities of the use of fairy-tale therapy in the work of a psychologist; empirically determined the main types and features of the manifestation of fears in preschool age; developed and substantiated the program of fairy-tale therapy as a method of psychocorrection of fears.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectказкотерапіяuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectдитячі страхиuk
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk
dc.subjectstory therapyuk
dc.subjectpreschoolersuk
dc.subjectchildren's fearsuk
dc.subjectpreschool education institutionsuk
dc.titleКазкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільниківuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivchenko.pdfМагістерська робота602.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.