Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКугаєнко, Альона Федорівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T10:40:09Z-
dc.date.available2024-01-05T10:40:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17858-
dc.descriptionКугаєнко А. Ф. Педагогічні умови формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 38 джерел. Мета дослідження: теоретичне та практичне обґрунтування умов формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування ігрової компетентності дошкільників. Предмет дослідження: формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови формування ігрової компетентності дошкільників. У кваліфікаційній роботі з’ясовано сутність поняття «ігрова компетентність», «гра», «педагогічні умови»; визначено значення гри для дитини дошкільного віку, класифікацію ігор, особливості ігрової взаємодії дошкільників різних вікових груп; визначено та обґрунтовано умови формування ігрової компетентності дошкільників; визначено рівні та показники сформованості ігрової компетентності дошкільників; розроблено методичні рекомендації щодо формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references includes 38 sources. The purpose of the study: theoretical and practical substantiation of the conditions for the formation of game competence of preschool children. Object of research: the process of formation of game competence of preschoolers. The subject of the study: formative activities that provide pedagogical conditions for the formation of game competence of preschoolers. The qualification work clarified the essence of the concept of "game competence", "game", "pedagogical conditions"; the meaning of play for a preschool child, the classification of games, the peculiarities of the game interaction of preschoolers of different age groups are defined; the conditions for the formation of game competence of preschoolers are defined and substantiated; the levels and indicators of the formation of game competence of preschoolers are determined; methodical recommendations on the formation of game competence of preschool children have been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectграuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectвиховательuk
dc.subjectgameuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjecteducatoruk
dc.titleПедагогічні умови формування ігрової компетентності дітей дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuhaienko.pdfМагістерська робота966.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.