Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМеренкова, Раїса Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T11:54:18Z-
dc.date.available2024-01-05T11:54:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17871-
dc.descriptionМеренкова Р. В. Технологія «Навчання через гру» як засіб формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 52 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 42 джерела. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній апробації змісту та педагогічних умов формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку за допомогою технології «Навчання через гру». Об’єкт дослідження – процес формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – зміст і педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами використання технології «Навчання через гру». У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан дослідження проблеми формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано значення технології «Навчання через гру» для формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку. охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку. визначити та експериментально перевірено впливовість технології «Навчання через гру» на формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 42 sources. The purpose of the research is the theoretical substantiation and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of the formation of subject-practical competence of older preschool children using the "Learning through Game" technology. The object of the study is the process of forming the subject-practical competence of older preschool children. The subject of the research is the content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of the subject-practical competence of older preschool children by means of the use of the "Learning through the game" technology. In the qualification work, the state of research on the problem of the formation of subject-practical competence of children of older preschool age is analyzed; the value of the "Learning through the game" technology for the formation of subject-practical competence of older preschool children is substantiated. the criteria, indicators and levels of formation of subject-practical competence of older preschool children are characterized. determined and experimentally verified the influence of the "Learning through the game" technology on the formation of subject-practical competence of older preschool children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпредметно-практична компетенціяuk
dc.subjectнавчання через груuk
dc.subjectконструюванняuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectsubject-practical competenceuk
dc.subjectlearning through gameuk
dc.subjectconstructionuk
dc.subjectcreative skillsuk
dc.titleТехнологія «Навчання через гру» як засіб формування предметно-практичної компетенції дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Merenkova.pdfМагістерська робота2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.