Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлюченко, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T12:06:13Z-
dc.date.available2024-01-05T12:06:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17875-
dc.descriptionПавлюченко Т. Б. Теоретичні засади інфографіки в закладах дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. В. Гузенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Мета дослідження: визначити, обґрунтувати теоретичні засади інфографіки в закладах дошкільної освіти та розробити методичні рекомендації її використання в освітньому процесі. Об’єкт дослідження: освітній процес в закладах дошкільної освіти. Предмет дослідження: дидактичний потенціал інфографіки в закладах дошкільної освіти У кваліфікаційній роботі розкрито теоретико-методологічні засади інфографіка як засобу візуальної комунікаці в дошкільній освіті; висвітлено наукову дискусію щодо дефініцій основних понять дослідження; досліджено стильові та формотворчі особливості інфографіки; охарактеризовано особливості сприйняття інфографіки дошкільнятами; розкрито методичні рекомендації використання інфографіки в дошкільній освіті.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. The purpose of the research: to determine and substantiate the theoretical foundations of infographics in preschool education institutions and to develop methodological recommendations for its use in the educational process. Object of research: educational process in preschool education institutions. Research subject: the didactic potential of infographics in preschool education institutions The theoretical and methodological principles of infographics as a means of visual communication in preschool education are disclosed in the qualification work; the scientific discussion regarding the definitions of the main concepts of research is covered; stylistic and design features of infographics were investigated; the peculiarities of the perception of infographics by preschoolers are characterized; methodical recommendations for the use of infographics in preschool education are disclosed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectінфографікаuk
dc.subjectдошкільнятаuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectinfographicsuk
dc.subjectpreschooluk
dc.titleТеоретичні засади інфографіки в закладах дошкільної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlyuchenko.pdfМагістерська робота580.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.