Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолявка, Катерина Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T12:14:10Z-
dc.date.available2024-01-05T12:14:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17878-
dc.descriptionПолявка К. В. Казкотерапія як засіб формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 55 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 42 джерела. Мета дослідження: обґрунтувати вплив використання засобу казкотерапії в освітньому процесі ЗДО на формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: розвиток комунікативної компетентності дитини старшого дошкільного віку Предмет дослідження: вплив використання засобів казкотерапії на розвиток комунікативних здібностей дитини старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу, нормативно-правові документи, досвід педагогічної діяльності з метою створення ґрунтовної документальної бази подальшого дослідження; роз’яснено поняття «казкотерапія»; проаналізовано особливості мовлення дітей 6-го року життя; проаналізовано методи і прийоми казкотерапії для роботи зі старшими дошкільниками; визначено вплив використання засобу казкотерапії в освітньому процесі ЗДО на формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of references includes 42 sources. The purpose of the study: to substantiate the impact of using the medium of fairy-tale therapy in the educational process of early childhood education on the formation of communicative competence of older preschool children. The object of the study: the development of the communicative competence of a child of older preschool age. The subject of research: the effect of the use of fairy-tale therapy on the development of the communicative abilities of a child of older preschool age. In the qualification work, the scientific literature, regulatory and legal documents, the experience of pedagogical activities were analyzed with the aim of creating a thorough documentary base for further research; the concept of "fairytale therapy" is explained; the peculiarities of the speech of children of the 6th year of life were analyzed; the methods and techniques of fairy-tale therapy for working with older preschoolers are analyzed; the influence of the use of fairy-tale therapy in the educational process of early childhood education on the formation of communicative competence of older preschool children is determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectказкотерапіяuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectкомунікативні знанняuk
dc.subjectкомунікативні вмінняuk
dc.subjectfairy tale therapyuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectcommunicative knowledgeuk
dc.subjectcommunicative skillsuk
dc.titleКазкотерапія як засіб формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polyavka.pdfМагістерська робота1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.